וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני רוצה להיות סיקסר"

15.7.2006 / 15:16

אייברסון רגיל לשמועות סביבו, אבל מעדיף להישאר בפילי אם זאת רוצה אותו. דטרויט החתימה את מארי, קובי לא ישחק בנבחרת

בזמן שפילדלפיה מנסה למצוא את הטרייד הנכון עבור אלן אייברסון, השחקן עצמו התייחס לראשונה לאפשרות שהוא יעזוב את הסיקסרס. "אני רוצה להישאר, אמרתי את זה מהיום הראשון", אמר התשובה בתשובה לעיתונאים, "אבל אם אני לא רצוי אני גם לא רוצה להישאר, ואז אהיה מוכן לפתוח פרק חדש בקריירה שלי.

"זה ביזנס, ואני יודע מה אני שווה", סיפר אייברסון, "לא הגענו לפלייאוף בשנה שעברה, וכשדבר כזה קורה, מרגישים שחייבים לשנות משהו. אני לא יודע למה זה חייב להיות אני, אבל זה כנראה בגלל שיש לי ערך מסוים".

זה לא הקיץ הראשון שאייברסון מועמד לעזוב את הקבוצה, אבל הפעם זה נראה ריאלי מתמיד. "זה פשוט קשה שלכל מקום שאתה הולך, בכל רחבי העולם, אנשים שואלים אותך את אותה שאלה", אמר אייברסון, "אומנם אני רגיל לזה, אבל אני גם עייף מזה. לפעמים אני חושב שאולי עדיף לעזוב, כדי לא להתמודד עם השאלה הזאת בכל קיץ. אבל בכל הכנות, אני רוצה להיות סיקסר".

דומארס ממשיך למצוא מציאות

דטרויט פיסטונס ממשיכה לנצל את הפגרה בניסיונה להרחיב את הרוטציה שלה. הפיסטונס סיכמו עם רונאלד "פליפ" מארי לשנתיים תמורת כ-3.6 מיליון דולר. מארי, שאמור לתרום נקודות מהספסל, התפרסם לפני שנתיים בסיאטל, כשהחליף את ריי אלן הפצוע בחמישייה וקלע 20 נקודות או יותר ב-10 מ-11 משחקיו הראשונים.

דטרויט השיגה בסופו של דבר את מארי בעסקה זולה יחסית. בהתחלה הוא דרש סכום גבוה יותר, אבל אחרי שהפיסטונס איבדו את בן וואלאס הוחלט במועדון להשקיע את הכסף במחליף נאזר מוחמד. בסוף, כאמור, מארי התפשר, ודטרויט הרוויחה.

הפייסרס מצאו מזומנים

חדשות טובות לאינדיאנה: הפייסרס הרוויחו כ-7.5 מיליון דולר לבזבוזים, במסגרת טרייד אקספשן, אופציה שמאפשרת למועדון לשלוח את הכסף הוירטואלי לקבוצה אחרת שרוצה לחסוך כסף, בתמורה לשחקן בעל משכורת זהה, ללא שיהיו בעיות בתקרת השכר. "זה דבר נפלא כשיש לך אותו", אמר מנכ"ל הקבוצה דוני וולש, בהתייחסו לכסף שנכנס למועדון בעקבות העסקה ששלחה את פז'ה סטויאקוביץ' לניו אורלינס, "עכשיו כל הליגה יודעת שיש לנו כסף ואת המשמעות של זה".

בנוסף הפייסרס קיבלו גם את הזכות על הסנטר אנדרו בטס, בחירה שנייה של ההורנטס מ-1998. כמו כן, עכשיו יהיה קל יותר לפייסרס לארגן טרייד על אל הרינגטון, שחקן בו מעוניינת גם גולדן סטייט.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

קובי לא ישחק באליפות העולם

קובי בריאנט עבר ניתוח ארתוסקופיה בברכו המנית ביום שישי, ולא ישחק במדי נבחרת ארה"ב באליפות העולם שתתקיים ביפן. לכוכב הלייקרס יקחו 8 עד 12 שבועות להתאושש, ויוכל לחזור ולייצג את ארצו רק במשחקים האולימפיים של 2008.

"אנחנו בטוחים שקובי יתאושש במהירות, ואנחנו מרוצים מהעובדה שהוא רוצה להישאר בנבחרת בשנים הקרובות", אמר מנהל נבחרת הכדורסל ג'רי קולאנג'לו.

חדשות נוספות:

* כריס בוש חתם כצפוי ביום שישי על הארכת חוזה לשלוש שנים בעבור 40 מיליון דולר עם הטורונטו ראפטורס, ובמסיבת עיתונאים חשפה הנהלת הקבוצה כי השחקן הסכים לתרום מיליון דולר מהמשכורת שלו, שיילכו לתרומה לקהילה. סחתיין.

* ההורנטס שלחו את הגארד קירק סניידר ליוסטון בעבור מזומן ובחירה אפשרית בסיבוב השני של 2008.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully