וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוז'יקרו במו"מ עם עירוני נהריה

שגיא ניר

14.7.2006 / 23:35

שחקן ירושלים בשנים האחרונות לא יגיע ככל הנראה לגליל, אך עשוי לנחות בצפונית השנייה. עומרי כספי עשוי להיות מושאל לגליל

עידו קוז'יקרו מנהל משא ומתן עם עירוני נהריה. סנטר הנבחרת, שבשלוש השנים האחרונות שיחק בהפועל ירושלים עמה גם זכה בגביע יול"ב בעונת 2003/4, זכה לפניה מהקבוצה הצפונית, שלאחר שמינתה צוות מקצועי החלה למעשה בניית הקבוצה.

קוז'יקרו הוזכר לפני מספר שבועות כמועמד לשוב לקבוצת האם שלו, הפועל גליל עליון, אך זו לא יכולה לעמוד בדרישותיו הכספיות מה שימנע את המהלך. נהריה, שמתכוונת לשחזר העונה את הישגיה בזירה האירופית מלפני שנתיים ושלוש, בונה על קוז'יקרו כבורג מרכזי בחמישייה, במיוחד עם כניסת החוק הרוסי לפעולה החל מהעונה הקרובה.

פרט לברק פלג שכבר חתום על חוזה וקוז'יקרו עימו מתנהל משא ומתן, אמור גם עמית בן דוד להמשיך בנהריה לעונה רביעית ברציפות. במקביל, אמורים בקבוצה להאיץ את החיפושים אחרי שחקנים זרים לקבוצה, דבר שעלול להיות קשה במיוחד לאור המצב הביטחוני הקשה באיזור הצפון בכלל, ובעיר נהריה בפרט.

כספי בדרך לגליל? ליפשיץ בדרך חזרה

קבוצה בה כבר רגילים לקטיושות מכיוון צפון היא הפועל גליל עליון. אחרי שוך הסערה בשוק המאמנים, שהשאירה את עודד קטש בכפר בלום, מאיצים בקבוצה הצפונית את ההכנות לעונה הבאה.

שניים מהמועמדים לחיזוק הקבוצה הם רביב לימונד ועומרי כספי. לימונד, ששוחרר היום (שישי) מהפועל ירושלים, הוזכר כבר בעונה הקודמת כמועמד לקבוצה. גם אם הוא לא יגיע לצפון, הגליל תיפרד ככל הנראה מליאור ליפשיץ, ששיחק במדיה בחצי השני של העונה שעברה והפגין כמה משחקים נהדרים, כשהבולט שבהם היה בניצחון על מכבי תל אביב.

מעברו של ליאור אליהו לאלופה עלול לסלול בצורה זו או אחרת את דרכו של כוכב נבחרת הנוער, עומרי כספי, לכפר בלום. כספי, שלא הרבה לשחק העונה, עשוי למצוא את עצמו בעונה הבאה בשולי הספסל, שכן פרט לאליהו יתחזק הספסל הצהוב גם בג'יימי ארנולד, שישחק כישראלי לכל דבר. במכבי לא ממהרים לוותר על הכישרון הצעיר, אך אולי המסורת, שהביאה אליה מכפר בלום את נדב הנפלד, דורון שפר, עודד קטש, גור שלף ויואב ספר, תשכנע את מכבי להשאיל את השחקן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully