וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימון בכורה למירוסוביץ' ופינטו בבית וגן

אסף שקד

14.7.2006 / 19:49

הקשר הצ'יליאני הרשים באימון הראשון שלו בבית"ר ירושלים ונראה שהוא יתופקד כקשר התקפי. החלוץ הברזילאי עוד לא מאופס

צמד הזרים החדש של בית"ר ירושלים, החלוץ הברזילאי ג'ואונו פינטו והקשר הצ'יליאני מילובן מירוסוביץ', ערכו היום (שישי) בצהריים את אימון הבכורה שלהם במדי בית"ר ירושלים.


השניים שנחתו ביום רביעי בארץ, הספיקו כבר ביומיים הראשון להיכנס לדירה החדשה בשכונת ארנונה ולצפות במשחק האימון מול קרית שמונה, אך רק היום הם ערכו את האימון הראשון שלהם במדי בית"ר ירושלים.

באימון שנערך כשעה וחצי והסתיים לקראת השעה 18:30, הציג מירוסוביץ' יכולת טובה מאוד. הקשר הצ'ילאני שמתפקד הן כקשר הגנתי והן כקשר התקפי הראה כבר באימון הראשון מדוע הוא נחשב לשחקן ברמה גבוהה. במהלך המשחקונים בלם השחקן מספר התקפות יריב ואילו בחלק ההתקפי הוא עזר לקבוצתו וגילה יכולת טכנית גבוהה , יכולת פיזית מעולה וכדרור טוב. במהלך האימון כבש מירוסוביץ' שער יפיפה מבעיטה מרחוק, אך למרות השער, הוא לא ניחן ביכולת בעיטה מרשימה. היתרון הגדול ביותר של השחקן הוא חוכמת המשחק שלו. מירוסוביץ' הוא מסוג השחקנים שרואים את המשחק כמה מהלכים קדימה והמסירות שלו באות מתוך ראיה נכונה של המשחק. בתכונה הזאת מזכיר מעט מירוסוביץ' את אבירם ברוכיאן והשניים אם ישחקו ביחד במהלך העונה יהפכו את חוליית הקישור של בית"ר למסוכנת מאוד.


אמנם אי אפשר לשפוט את השחקן על פי האימון הראשון שלו, אך כמו שהוא נראה כיום הוא בנוי יותר לתפקד כקשר התקפי מאשר כקשר הגנתי ומי שציפה שמירוסוביץ' ימלא את החור האדיר שהשאירה עזיבתו של מזואה אנסומבו, צפוי להתאכזב. הצ'יליאני עשוי לחזק את החוליה ההתקפית של בית"ר במהלך העונה וכבר על פי האימון היום ניתן לומר בוודאות שחסר לבית"ר קשר אחורי. עד כה ממלא את משבצת הקשר האחורי גל אלברמן, אך הוא עדיין לא יכול לתפקד בצורה שלמה כקשר אחורי, כזה שיבצע פעולות רבות של הגנה ויהרוס את התקפות היריב.

לעומת מירוסוביץ', החלוץ הברזילאי ג'ואונו פינטו נראה מעט חלוד וכנראה שהוא עדיין לא התאפס מאז נחת בארץ. פינטו נראה במהלך המשחקונים מעט כבד וללא ריכוז, אך במספר פעולות הוא הציג יכולת כדרור טובה ונתן תקווה להמשך הדרך.


מי שהמשיך להציג יכולת מרשימה מאוד זהו ברק יצחקי. השחקן שתופקד בשנים האחרונות כחצי קשר חצי חלוץ, מתפקד תחת ארדילס יותר כחלוץ וההסבה לחלוץ מרכזי כנראה עושה טוב לכישרון מאשקלון. במהלך המשחקונים הפנימיים היום, כבש יצחקי מספר רב של שערים, נראה חד מאוד מול הרשת והציג יכולת סיום נהדרת, כזאת של חלוץ מטרה מהשורה הראשונה.

בשורה טובה הגיעה מכיוונו של הקפטן איציק קורנפיין. השוער שלא התאמן בשבוע האחרון בגלל פציעה, חזר היום לעמוד בין הקורות וההערכה היא כי הוא יהיה כשיר לפתוח בהרכב במשחק האימון מול הפועל חיפה (שעה 18:00 במגרש העירוני בקריית גת).

למרות כל הפרסומים על פיהם מירוסוביץ' שוקל האם לחתום בבית"ר בגלל על האירועים האחרונים בצפון הארץ, היום הוא הבהיר כי הוא יהיה שחקן בית"ר בעונה הקרובה. "באתי לכאן לשחק כדורגל ואין סיבה שאני לא אחתום בקבוצה. שמעתי על כל הבלאגן שיש בצפון, אבל זה לא אמור להשפיע עליי".

פינטו אגב, כבר חתם על חוזה בבית"ר ירושלים וגם עבורו המצב הביטחוני לא אמור להשפיע לרעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully