וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבחון נקנס ב-2 ימי אימונים על כל אימון שהחסיר

ניר איסקוב

14.7.2006 / 19:29

ועדת משמעת פנימית מטעם הפועל פ"ת הענישה את הקשר, שמחרים את האימונים, וקבעה שהסכום ימשיך לתפוח כל אימת שהוא ימשיך להיעדר

ועדת משמעת פנימית מטעם הפועל פ"ת הטילה על יוסי שבחון קנס של החסרת 2 ימי אימון על כל האימונים שהקשר החרים מפתיחתם. הקנס ימשיך לגדול כל אימת ששבחון ימשיך להיעדר מהאימונים.

השחקן בן ה-24 כלל לא הופיע לדיון בעניינו, שנערך היום (שישי) אחה"צ בהשתתפות הבעלים רונן אלעד, המאמן אייל לחמן, והמנכ"ל יוסי צייג.

"פעלנו לפי תקנון ועדת המשמעת של המועדון", אמר צייג לוואלה! ספורט. למרות רצונו של שבחון להשתחרר, הוא חתום איתנו בהסכם לשנתיים הקרובות, ואין בכוונת פ"ת לנהל מו"מ עם שום קבוצה לגבי שחרורו. אני לא נכנס לסכומים של הקנס, בשביל זה יש לנו יועצים ומשפטיים ורואה חשבון".

גורם אחר במועדון הוסיף: "אם שבחון ופרקליטו חושבים שבדרך הזו הם יצליחו לשחרר אותו מהפועל פ"ת, העתיד יוכיח להם שהם השיגו בדיוק את ההיפך. יתרה מזאת, לא יתנהל שום מו"מ עם שבחון או פרקליטו, כל זמן שהוא לא חוזר לאימונים ומקיים את חוזהו". בפ"ת הדגישו כי הם לוקחים בחשבון ששבחון ייישב ביציע, ומסרבים להתרגש מכך. שבחון עצמו סירב להגיב לדברים.

ההערכה במועדון היא כי הקשר ברזילאי, ז'וזה קלייטון, שהמריא שלשום (רביעי) לרומא על מנת לבחון עם משפחתו את הצעתה של אנקרגוצ'ו, יישאר לבסוף במלאבס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully