וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לימונד שוחרר מהפועל ירושלים

שגיא ניר

14.7.2006 / 23:34

ההנהלה ויתרה לשחקן על החוזה לעונה נוספת, גליל עליון, גבעת שמואל וראשל"צ מתעניינות. ירושלים קרובה לסיכום עם ליאור ליובין

רביב לימונד שוחרר מהפועל ירושלים. שנתיים וחצי לאחר שהגיע לקבוצה, הגיע הגארד הצעיר להסכם עם הנהלת הקבוצה על התרת חוזהו לעונה הבאה.

"אני מודה לדני קליין ששיחרר אותי, ומקווה שדרכינו עוד ייפגשו", אמר לימונד לוואלה! ספורט. "ירושלים היתה כמו משפחה בשבילי, אבל אני מקווה לפתוח דף חדש מבחינה מקצועית ולחזור למעמד של שחקן מוביל". לימונד (22, 189) הגיע לירושלים במהלך עונת 2003/4 מעירוני רמת גן, אך לא הצליח להשתלב בקבוצה מהבירה. בעונה האחרונה, תחת המאמן ארז אדלשטיין, שיחק לימונד 8 דקות בלבד ב-20 משחקים בהם קלע 3 נקודות בממוצע.

כעת, יחפש הגארד בית חדש. בין הקבוצות שכבר הביעו התעניינות בצירופו נמצאות מככי ראשון לציון והפועל גליל עליון, ויתכן כי מי שתקלוט אותו תהיה גבעת שמואל, ששיחררה בתחילת השבוע את טימי באוורס לירושלים. לימונד עצמו לא פוסל גם נסיעה אל מעבר לים. "זו צריכה להיות קבוצה שתתאים לי מבחינת הסגל", הוא אומר. "אם תגיע הצעה טובה, הייתי מעוניין לנסות שנה או שנתיים בחו"ל. במידה ותהיה לי עונה טובה אולי אחזור לירושלים במעמד משודרג, אבל בכל מקרה לירושלים אני אחזור רק כשחקן מוביל".

לימונד גדל במכבי נתניה והוביל את אורט לייבוביץ' לאליפות ליגת העל לבתי ספר ולמקום השני באליפות העולם. בתום גיל הנוער עבר לעירוני ר"ג, ומשחק הבכורה שלו בליגת העל היה מול הפועל ירושלים, שלאחר שנה וחצי צירפה אותו לשורותיה. לימונד ויותם הלפרין הובילו את נבחרת העתודה אל המקום השני באליפות אירופה 2004, ומשם הוקפץ היישר אל החמישייה של נבחרת ישראל תחת מולי קצורין. כעת, אחרי שלוש עונות מתסכלות במיוחד, ינסה לימונד למצוא קבוצה שתעזור לו לממש את הפוטנציאל.

ההערכה היא כי שיחרורו של לימונד התאפשר בעקבות סיכום עקרוני בין ירושלים לליאור ליובין, שיחזור לשחק בישראל אחרי שנתיים בהן לא שיחק בארץ. השחקן, שאמור לחזור בסוף השבוע מחופשת קיץ ארוכה, סיים זה מכבר עונה וחצי באוקראינה במדי מאריופול וחצי עונה באפולון פטראס היוונית.

עדכון ראשון: 15.7.06 18:16
עדכון אחרון: 15.7.06 23:34

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully