וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים בליטא: גם מכבי אחרי מאצ'אס

14.7.2006 / 14:22

ביוון, מנגד, סבורים שהקלצ'ניקוב הליטאי, ששוחרר שלשום מניו אורלינס, ישחק באולימפיקאוס. אלעד חסין: "מאצ'אס יהיה שלנו"

מכבי ת"א הצטרפה למירוץ אחר שירותיו של ארווידאס מצ'יאוסקאס, כך לפי דיווחים בליטא. מצ'יאוסקאס שוחרר אך שלשום מהניו אורלינס/אוקלהומה סיטי הורנטס, לאחר שהגיע לסיכום כספי עם אולימפיאקוס. בימים האחרונים נפוצו שמועות לפיהן מכבי מנסה להחתים את הקלצ'ניקוב הליטאי מתחת לאפם של היוונים.

מצ'יאוסקאס, כך נטען, הוא הסופרסטאר הגדול ביותר בנמצא, וכי הוא זה שראוי להוביל את מכבי בתקופת פוסט-פארקר. כזכור, ביום רביעי חתם במכבי ליטאי נוסף, סימאס יסאיטיס, מה שעשוי להשפיע בכל זאת על החלטתו הסופית של מצ'יאוסקאס.

אלא שלפי מקורות ביוון, מאצ'אס סגור הרמטית באולימפיאקוס, וכי חתימה היא עניין פורמלי בלבד. הליטאי צפוי להרוויח סכום מדהים של 2.4 מיליון יורו לעונה, למשך שלוש או ארבע שנים. מכבי אומנם פוצתה בכשני מיליון דולר תמורת שחרורו של פארקר, אך גם הסכום הזה לא מכסה את עלותו השנתית של מאצ'אס, מה גם שהליטאי דורש חוזה ארוך טווח.

יש לציין כי אשתקד סבל מצ'יאוסקאס ממספר פציעות שהשביתו אותו ממשחק ברוב שלבי העונה. "דומרקאנט ופן כבר חתמו אצלנו", אמר הבוקר לוואלה! ספורט אלעד חסין, עוזרו של פיני גרשון באולימפיאקוס. "אין מה לדאוג, גם מאצ'אס יהיה בימים הקרובים שלנו". ההערכות ביוון הן שמצ'יאוסקאס ינחת באתונה במהלך השבוע הבא, יחתום רשמית ויוצג במסיבת עיתונאים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully