וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הבעיות בהפועל ת"א נפתרו"

ניר איסקוב

14.7.2006 / 13:03

פאר נדיר, נציג קבוצת "כתר" בהנהלת המועדון, הצהיר כי הקבוצה תפתח את העונה כמתוכנן, וכי משכורות השחקנים ישולמו בשבוע הבא

בהתבטאות נדירה לתקשורת, הצהיר היום (שישי) פאר נדיר, נציג קבוצת "כתר" בהנהלת הפועל ת"א, כי הסוגיות במחלוקת מול קבוצת הניהול בראשות מוני הראל, באו אל קיצן, וכי מחזיקת הגביע תפתח את העונה כמתוכנן.

"כל הבעיות בינינו נפתרו, והפועל ת"א תירשם בהתאחדות לכדורגל כמתוכנן", אמר נדיר, המכהן כמנכ"ל קבוצת קניוני עזריאלי, לוואלה! ספורט. "השחקנים יקבלו את משכורותיהם בשבוע הבא. כמו בכל מקום, יש עליות וירידות, אבל אנחנו פותחים דף חדש, וההסכם מול קבוצת הראל ייחתם בימים הקרובים. אני מקווה שתהיה להפועל ת"א עונה מוצלחת, לא פחות מאשר העונה החולפת".

למרות דברי נדיר, הפועל ת"א ממתינה להחלטת ההתאחדות ביום א' בדבר קבלת אורכה על מנת להסדיר את רישומה לעונה הקרובה, וכן טרם הגישה בפני הרשות לבקרת תקציבים את הדו"חות הכספיים של העונה החולפת כמו גם את תקציבה לעונה הקרובה.

לוואלה! ספורט נודע כי ההסכם להשארת זכויות הניהול של המועדון אצל קבוצת מוני הראל בשנתיים הקרובות, כולל בתוכו סעיף המקנה לקבוצת הניהול את הזכות לנהל במהלך התקופה מו"מ עם רוכשים פוטנציאליים של הפועל ת"א. כזכור, כאשר לב לבייב הביע אשתקד עניין ברכישת הפועל ת"א, ניהלה את המו"מ עמו קבוצת "כתר", למרות שקבוצת הראל החזיקה בזכויות הניהוליות של המועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully