וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל זביטי נזרק מהאימון של מכבי נתניה

רומן רוזנבלט

14.7.2006 / 15:40

מאמן הקבוצה אלי גוטמן זעם על הקשר, שהעיר לשחקן אחר במהלך משחקון פנימי. הקבוצה תצא ביום ראשון הקרוב למחנה בגרמניה

מכבי נתניה ערכה אתמול (חמישי) אימון ערב שעסק בעיקר במשחקונים פנימיים. במהלך המשחקונים, העיר הקשר ישראל זביטי לאחד משחקני הקבוצה שיזהר בתיקולים שהוא עושה ובתגובה התנפל עליו מאמן הקבוצה אלי גוטמן בצעקות.

גוטמן זעם על זביטי ואמר לו כי הוא לא המאמן ושאם ימשיך כך, מעמדו בקבוצה בסכנה. בסיום העימות, נזרק זביטי מאימון הקבוצה. השחקנים ההמומים המשיכו להתאמן, אך לא מעט מהם התקשו לעבור לסדר היום ולא הבינו את פשר ההתרחשות. מהקבוצה נמסר, כי הנושא יטופל במסגרת המועדון.

היום הגיע זביטי למגרש אבל לא הורשה עדיין להתאמן, ונראה כי אלי גוטמן יחליט בקרוב האם יצא השחקן למחנה האימונים, או לא. מכבי נתניה קיימה את האימון האחרון שלה לפני היציאה למחנה האימונים. ביום ראשון תטוס הקבוצה לפרנקפורט. למרות ההתרחשויות בצפון, שחקניה הזרים של הקבוצה לא מתכוונים לשנות את תוכניותיהם, למרות שכולם מתעדכנים בחדשות. הקשר אדריאין פיטו ישלח לתקופת המחנה את אשתו ההרה לרומניה על מנת שלא לסכן אותה רגשית, אך היא תחזור לארץ עם חזרתו מגרמניה. זרים אחרים קיבלו במהלך היממה עשרות טלפונים ממשפחותיהם המודאגות לאור התמונות שמראים בכלי התקשורת ברחבי העולם, אך דאגו להרגיעם, בכך שנתניה אינה נמצאת כלל באזור "הבעייתי".

עדכון ראשון: 13.7 23:07
עדכון אחרון: 14.7 15:40

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully