וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פברגאס נשאר תותחן

13.7.2006 / 21:58

יחתום על חוזה חדש בארסנל, ויישאר במועדון עד 2011, מה שיסיים את המרדף של ריאל אחריו. ונגר: "ססק לא יקשיב לאף הצעה אחרת"

ססק פברגאס יחתום על חוזה משופר בארסנל מאוחר יותר החודש, יישאר תותחן עד 2011, ועך ידי כך סיים באופן סופי את המרדף של ריאל מדריד אחר שירותיו.

לא מדובר בהארכה לחוזה הקיים, אלא בהסכם חדש שישקף את מעמדו האיתן של בן ה-19 בקבוצה, שבעונה הבאה יעטה את החולצה מספר 4, זו שהייתה של פטריק ויירה. בזמן שהשחקן מבלה במאוריציוס, סוכנו חוסבה דיאז יסגור עבורו את הפרטים.

בימים האחרונים ריאל מדריד עשתה מאמצים רבים לעמוד בהבטחת הבחירות של רמון קלדרון, הנשיא החדש בסנטיאגו ברנבאו, שאמר כי יביא את פברגאס למועדון. לאחר שחלה התקדמות במו"מ, והקשר הראה נכונות להצטרף לריאל, בין היתר בעקבות הכוונה של המועדון להעניק לו שכר ברמה של שאר הגלקטיקוס, התותחנים העבירו הילוך והבטיחו את הישארותו.

"אני רוצה להבהיר שססק פברגאס אינו עומד למכירה ולא יקשיב לאף הצעה שמוגשת אליו", אמר בבטחון המנג'ר ארסן ונגר. "מאז הצטרף לקבוצה הבוגרת לפני שלוש שנים, ססק התקדם בצורה מרשימה, ויכולתו העניקה לו, ובצדק, מקום בנבחרת ספרד בגביע העולם. בגיל 19 ססק הוא חלק מהעתיד של ארסנל, והוא יישאר אצלנו שנים רבות". היו שטענו באנגליה כי ההערות הללו הגיעו בעקבות בקשה של השחקן עצמו, שרוצה להחזיר למועדון שהקפיץ אותו כמה רמות קדימה, לאחר שעזב את ברצלונה בגיל 15.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully