וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבית"ר מודאגים מהמצב הבטחוני

יניב בן חקון

14.7.2006 / 8:23

בקבוצה חוששים שבעקבות ההתפתחויות בצפון, זרים יחששו להגיע. משחק האימון מול קריית שמונה הופסק בגלל נפילת הטיל בחיפה

דודו דהאן טס אתמול לאירופה על מנת לנסות ולחתום עם חמישה זרים איתם מנהלת בית"ר ירושלים מו"מ. בקבוצה מקווים שעד יום ראשון יצורפו קשר אחורי וחלוץ. בבית"ר חוששים שעקב המצב הביטחוני, הזרים לא יסכימו להגיע. במקרה כזה, מודים במועדון, "נהיה בבעיה גדולה".

הברזילאי ז'ואאנו פינטו חתם אתמול על חוזהו והצ'יליאני מלובאן מירוסביץ' צפוי לחתום היום. בבית"ר הופתעו מכך שהשניים לא נלחצו מהחדשות בצפון, וחבר הנהלה ניסה להסביר זאת בכך "שמכיוון שהם לא מדברים אנגלית ומנותקים מהרעש מסביב, הם לא מודאגים". משפחות שני השחקנים, אגב, כבר החלו לנסות לשכנע אותם לעזוב.

הטיל בחיפה הפסיק את משחק האימון (אסף שקד, וואלה! ספורט)

אסף שקד ממערכת וואלה! מוסיף כי משחק אימון שגרתי בין בית"ר ירושלים וקרית שמונה הופסק אתמול (חמישי) בגלל הטיל שנחת בשכונת סטלה מאריס בחיפה, בקרבת ביתו של שופט המשחק יעקב בן חמו, שעזב את המקום לאחר שלא הצליח ליצור קשר עם בני משפחתו. בן חמו היה נסער, והוא, כמו גם שחקני קרית שמונה, העלו תהיות בנוגע לעיתוי קיום המפגש הספורטיבי, לאור האירועים במדינה.

התוצאה במחצית הייתה 0:1 לקבוצה מהבירה, משער של טוטו תמוז בדקה ה-27. שני שחקני הרכש החדשים, מילובן מירוסוביץ וז'ואנו פינטו, כלל לא התלבשו אך הגיעו לאיצטדיון. הם הצטרפו לפבריס פרננדס ולאיציק קורנפיין, שלא נטלו חלק במשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully