וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סבסטיאן רוזנטל לא מועמד למכבי ת"א"

ניר איסקוב

14.7.2006 / 12:24

אלי דריקס הגיב בביטול על פרסומים שלפיהם החלוץ היהודי-צ'יליאני ינחת בקרית שלום. אימון בכורה לשמיר, אופטימיות לגבי שבחון

במכבי ת"א גיחכו היום (שישי) לנוכח הידיעות על כך שהחלוץ היהודי-צ'יליאני, סבסטיאן רוזנטל, מועמד לחזק את הקבוצה. "אני יודע שיש שחקן כזה, אבל לא יודע על זה שהוא מועמד למכבי", אמר המנכ"ל אלי דריקס, לוואלה! ספורט.

גיא שמיר, שהצטרף אתמול (חמישי) לקבוצה מהפועל פ"ת, ערך היום את אימון הבכורה שלו בקרית שלום. הקשר בן ה-27 הוא שחקן החיזוק השלישי של הצהובים, לאחר צירופם של החלוצים משה ביטון ועומר פרץ. כזכור, שמיר היה מסוכסך עם אוהדי הפועל פ"ת, ובימים האחרונים אף החרים את אימוני הקבוצה.

שמיר, אשר צפוי לצאת עם הקבוצה למחנה האימון בהולנד ביום חמישי הבא, שיחק בעבר תחת הדרכתו של המאמן אלי כהן, בהפועל פ"ת לפני שש עונות.

"אנחנו מצרפים לסגל שחקן נוסף בעמדת הקשר האחורי, שעדיין מתעכבת מבחינת חיזוק זר", אמר אלי כהן לאתר הרשמי של מכבי ת"א. "כמו כן, חסר לנו שחקן נוסף בסגל אשר יתמודד על התפקיד, כי חשוב להרחיב את הסגל ולצור תחרות על כל עמדה".

ציון דלל, מבעלי הפועל פ"ת, אמר לוואלה! ספורט בתגובה: "אנחנו מאוד מצטערים על הצעד הזה, מאחלים לו בהצלחה, ומקווים שבהמשך ייווצרו הנסיבות שיאפשרו לו לחזור להפועל פ"ת".

בקרית שלום לא הסתירו את תקוותם כי בעקבות הצטרפותו של גיא שמיר, גם אביו, מאיר שמיר, הספונסר הראשי של הפועל פ"ת, יסייע כספית למכבי ת"א בעתיד. מאיר שמיר השתייך בשנות ה-90' לקבוצת "מופת" שניהלה את מכבי ת"ט טרם כניסתו של לוני הרציקוביץ', ובעונה החולפת הוא ניהל מגעים על הצטרפותו להרציקוביץ' בבעלות על המועדון. גם אוהדי הקבוצה הביעו לא פעם את רצונם לראות את שמיר כאחד מבעלי המועדון.

במכבי משוכנעים כי זו רק שאלה של זמן עד אשר יוסי שבחון יצטרף למועדון, אולם לא ידעו לומר אם זה יהיה לפני היציאה למחנה האימונים בהולנד. ההערכה היא כי הנהלת הפועל פ"ת "עושה שרירים" מול הקשר בן ה-24, כדי להוכיח לאוהדיה כי עשתה הכל על מנת להשאירו בקבוצה. כפי שפורסם, סכום ההעברה יעמוד על 450 אלף דולר, עם אפשרות של פ"ת לצרף בעתיד שחקנים ממכבי.

עדכון ראשון: 13.7.06, 20:21
עדכון אחרון: 14.7.06, 12:24

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully