וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א עלולה לא לפתוח את העונה

ניר איסקוב

13.7.2006 / 8:00

בגלל שקבוצת "כתר" עדיין לא ייפתה את כוחה של קבוצת הניהול להיות מורשית חתימה. במועדון ביקשו 72 שעות להסדיר את רישומה

הפועל תל אביב היא הקבוצה היחידה בליגת העל שטרם נרשמה בהתאחדות לכדורגל לקראת העונה הבאה, למרות העובדה שאתמול (חמישי) היה המועד האחרון לעשות כן. המשמעות היא שמחזיקת הגביע אינה מורשית לפתוח את העונה, וכמובן שנאסר עליה להשתתף בגביע אופ"א, שייפתח בחודש אוגוסט.

הסיבה לבעיות בקבוצה טמונה בכך שחברת "כתר", המחזיקה בבעלות על המועדון, טרם הגישה להתאחדות לכדורגל את האישורים בדבר הרשאה לחברי קבוצת הניהול, מוני הראל, עו"ד שחר בן עמי ושמעון ציטרון, לשמש כבעלי חתימה רשמיים מטעם הפועל תל אביב. קבוצת "כתר" מעוניינת שנציגה בדירקטוריון המועדון, פאר נדיר, ישמש כמורשה חתימה, בעוד שקבוצת הראל מתנגדת לכך בתוקף.

הקבוצה ביקשה מההתאחדות אורכה מיוחדת של 72 שעות כדי להסדיר את רישומה, ואם לא תעשה זאת בזמן, היא תהיה מנועה מלפתוח את העונה. סמנכ"ל ההתאחדות, עו"ד אורי שילה, ידון בבקשה ביום ראשון הקרוב. הן בקבוצת הראל והן בקבוצת "כתר" הביעו אופטימיות לגבי החתימה על העברת זכויות הניהול מצד אחד לשני לשנתיים הקרובות עד סוף השבוע.

גם עירוני רמה"ש מהליגה הלאומית טרם נרשמה בהתאחדות, וגם היא, בדומה להפועל ת"א, הגישה בקשה לאורכה עד השבוע הבא, שתידון ביום ראשון. הקבוצה עשויה להירכש בשבוע הבא, והרוכשים הפוטנציאליים מעוניינים להיחשב כמורשי חתימה בהתאחדות. אחד המועמדים לרכוש את הקבוצה הוא אסף ברזאני, אחיו של אמנון ברזילי, מבעלי הפועל ת"א בכדורסל והספונסר הראשי של קבוצת הכדורגל.

הפועל תל אביב גברה הערב במשחק אימון 1:2 על הפועל אשקלון מהליגה הלאומית משערים של כפיר אודי (53) וזיטו אוגבונה (73). חנן אלקיים, שהושאל מהפועל תל אביב לאשקלון, הישווה זמנית (60). במשחק שותף לראשונה בלם הרכש הארגנטיני, חאבייר פאז, שהציג יכולת טובה. זהו ניצחונו הראשון של המאמן יצחק שום, לאחר תיקו והפסד בשני משחקי האימון הראשונים. הבלם הנבחן, שמואל לבן, לא הרשים את שום, וישוחרר בימים הקרובים.

אורכה להסדרים

מכבי חיפה, הפועל תל אביב, הפועל פתח תקווה והפועל כפר סבא יקבלו בימים הקרובים מכתב מהרשות לבקרה התקציבית על כך שטרם הגישו את תקציביהן לאישור. כמו כן, מלבד הפועל כפ"ס, הן עדיין צריכות להציג את הדו"חות הכספיים לגבי העונה החולפת.

לכל ארבע הקבוצות ניתן אישור להסדיר את ענייניהן עד השבוע הבא, ולא עומדת האפשרות בפני מליאת הרשות להעניק להן אורכה נוספת בת שבוע ימים. אם גם בתום התקופה הזו העניינים לא יוסדרו, אזי הקבוצות תרדנה לליגה א' באופן אוטומטי, מכיוון שזו הליגה הגבוהה ביותר שבה אין פיקוח של בקרת התקציבים.

מכתבים דומים קיבלו גם הפועל נצרת עילית מהליגה הלאומית, וכן בית"ר/שמשון ת"א-רמלה, ס.כ נס ציונה, מכבי כפר קנא, ובני טמרה מהליגה הארצית.

עדכון ראשון: 13.7.06, 19:21
עדכון אחרון: 13.7.06, 22:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully