וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'יזיק: "כרגע קולאוטי שחקן מכבי חיפה"

רומן רוזנבלט

13.7.2006 / 14:51

מנכ"ל האלופה התייחס להעלאת ההצעה של פומאס על החלוץ הארגנטינאי ל-2.5 מיליון דולר. הבורר קבע: בוזגלו נשאר במועדון

עם ההתרחשויות האחרונות בצפון המדינה, עלה החשש בקרב ראשי מכבי חיפה שאופ"א לא תאפשר אירוח משחקים בישראל, שלא לדבר על השאיפה לארח במגרש הביתי, בקרית אליעזר, את משחקי מוקדמות ליגת האלופות.

איתמר צ'יזיק, מנכ"ל הקבוצה, התייחס לנושא: "נכון לעכשיו לא קיבלנו עדכון כלשהו מאופ"א בעניין. אף אחד הרי לא יודע מה הולך לקרות בכל הסוגיה הזו. אנחנו צריכים לשבת בשקט ולהמתין. ברור שקיים חשש, אבל מנסים לא להתעסק בזה".

צ'יזיק התייחס גם לכך שפומאס המכסיקנית העלתה את הצעתה עבור רוברטו קולאוטי ל-2.5 מיליון דולר: "כרגע קולאוטי הוא שחקן של מכבי חיפה. בנושא ההצעה, קבענו תג מחיר מסוים ומלבד זאת, התנינו את הכל במה שיקרה עם הקבוצה באירופה".

היום (חמישי) תמה הבוררות של מאור בוזגלו מול מכבי חיפה, כאשר בפסק הבורר שהתקבל הבוקר, קבע עו"ד עדי זרנקין כי ההסכם בין הצדדים, שתוקפו חמש שנים, יישאר על כנו. בכך נדחתה תביעתו של השחקן להשתחרר מהמועדון.

השחקן הצעיר ששב לארץ מהמחנה בהולנד, אחרי שהמאמן רוני לוי סילק אותו מהאימונים עקב התנהגות לא נאותה כלפי מאמן הכושר, נמצא עדיין בגיל נוער וימשיך לשחק בשורות קבוצת הנוער גם בעונה הבאה.

יעקב בוזגלו, אביו של החלוץ, בתגובה לפסיקת הבורר: "אני רואה בהחלטה גם ניצחון עבור מאור, שכן הבורר פסק חד משמעית כי על מכבי חיפה לשלם את כל המשכורות המגיעות לו מאז ינואר 2005 וכן את מענק החתימה. מלבד זאת, הבורר החליט לא להחליט ולהשאיר את המצב על כנו. הוא קבע שלא הייתה הפרה בוטה של ההסכם בין חיפה לבין מאור".

בוזגלו הוסיף: "לעניות דעתי אי תשלום של משכורות בתקופה כה ארוכה, שמצוינת בהחלטתו, זה עניין חמור מספיק. כעת אני מקווה שמכבי חיפה תכבד את החלטת הבורר ותשלם את כל כספים המגיעים לנו. הבורר גם השאיר עבורנו פתח מסוים וקבע שיש באפשרותנו לנהל מו"מ עם המועדון על עתידו של מאור. מאור צריך לשחק ולהתבטא על כר הדשא ולא בבתי משפט או בתקשורת. אני מקווה שזה אכן יקרה ונראה אותו משחק, לאו דווקא בחיפה ובכך נסיים את כל העניין".

במקביל, הבוקר סיימה מכבי חיפה את מחנה האימונים במשחק אימון פנימי. הפצועים הקשים יותר מאירועי המשחק המופסק מול פ.צ. בריסל, אייל משומר, אלן מסודי וגוסטבו בוקולי, השתתפו באימון הבוקר. אדורם קייסי עדיין פצוע וממשיך לעבוד על חיזוק רגלו כחלק מהטיפול. פציעתו של קייסי, אגב, מפחיתה עוד יותר את הסיכוי לשחרורו של חיים מגרלשויילי מהקבוצה.

הפציעה הממושכת של אדורם קייסי בירך רגלו השמאלית גרמה היום לצוות הרפואי של מכבי חיפה, השוהה בהולנד, להחליט לשלוח את המגן הותיק לרופא נבחרת איטליה המפורסם, ד"ר פודרו, לאיבחון פציעתו ולבדיקות מקיפות כדי להחזירו לכשירות מלאה. קייסי לא יחזור עם הקבוצה לישראל אלא ימשיך לאיטליה, למרפאתו של המומחה, ישהה בה שבוע ימים ולאחר סדרת בדיקות מקיפה ישוב ארצה להמשך הטיפולים בידיהם של אנשי הצוות המקצועי של האלופה.
הפציעה הטורדנית מלווה את המגן השמאלי כבר תקופה ארוכה מאוד, מספר מחזורים לפני סיום העונה החולפת.

בעניינו של רביד גזל, מסר דובר המועדון רועי דניאל: "גזר יועבר לכל קבוצה שתגיע איתנו לסיכום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully