וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי הפועל פ"ת מאיימים בחרם מנויים

ניר איסקוב

13.7.2006 / 22:22

האוהדים טוענים כי הקבוצה לא התחזקה מספיק, דלל: "תפקידם לעזור לנו ולא לצאת במחאות". הפסד 2:1 במשחק אימון נגד הכח עמידר ר"ג

אוהדי הפועל פ"ת מאיימים לפתוח בחרם מנויים, במחאה על כך שלטענתם הקבוצה לא התחזקה דיו לקראת העונה הקרובה. היוזמה באה בעקבות שיתוף פעולה בין חוג האוהדים "פנתרים כחולים" לאתר האוהדים "כחול".

מיכה אדניה ויוסי מנחם, מראשי האוהדים, אמרו לוואלה! ספורט: "אנחנו מתכוונים להחרים את רכישת המנויים עד שהקבוצה תתחזק באופן משמעותי מאוד. אנו ערים לרחשי הלב בקהל, ובמצב הקבוצה בשלב זה, אוהדים יצביעו ברגליים ולא יגיעו למשחקים בעונה הקרובה. בצעד זה, אנו מתכוונים להדליק את כל הנורות האדומות כלפי הנהלת הקבוצה, ומצפים שהיא תיקח את העניינים לידיים". ביום ראשון תיערך פגישה בנושא בין נציגי האוהדים לבעלים רונן אלעד.

ציון דלל, מבעלי הקבוצה, אמר בתגובה: "אני מקווה שהאוהדים לא יעשו את זה. אנחנו שוקדים על חיזוק הקבוצה, ועושים ימים כלילות לשם כך, כולל השבתו של יוסי שבחון. אנו רואים את תפקיד האוהדים לעזור לנו עכשיו, ולא לצאת במחאות".

הפועל פ"ת נוצחה הערב (חמישי) 2:1 במשחק אימון שנערך בקיבוץ עינת, נגד הכח עמידר ר"ג. זולטן פולופ ואילן בכר העלו את הסגולים ליתרון במחצית השנייה, מוטי קקון, הכובש הפורה של פ"ת במשחקי האימון עד כה, צימק במחצית השנייה. שני המאמנים הרבו בחילופים, והגדיל לעשות אייל לחמן, שפתח עם ההרכב השמני, והעלה בהפסקה את ההרכב הראשון, למעט הזרים. פ"ת הבליטה את עומרי קנדה, אלי אברבנל וזאב חיימוביץ'.

עדכון ראשון: 13.7.06, 14:28
עדכון אחרון: 13.7.06, 22:22

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully