וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יבטוקאס סיכם בפנאתנייקוס

13.7.2006 / 13:45

הסנטר הליטאי של ריטאס וילנה ציפה להצעה מסן אנטוניו. משזו לא הגיעה, סגר באלופת יוון. מצ'יאוסקאס מתקרב לאולימפיאקוס

רוברטאס יאבטוקאס, הסנטר של ריטאס וילנה ב-6 השנים האחרונות, ששמו הועלה גם כמועמד להגיע למכבי ת"א, סיכם במפתיע בפנאתנייקוס היוונית.

יבטוקאס הליטאי, 26, 2.10 מטר, נבחר בדראפט 2001 על ידי סן אנטוניו ספרס, ולאור עזיבתם של נאזי מוחמד וראשו נסטרוביץ' ציפו כולם כי יצרפו את סנטר ריטאס במקומו. אלא שהטקסנים, שהיו זקוקים לשחקנים גבוהים, החתימו לבסוף את ג'קי באטלר מניו יורק ניקס ואת פרנסיסקו אלסון ההולנדי מדנבר נאגטס. יבטוקאס, שהיה מופתע מכך שהקבוצה לא הציעה לו חוזה, מיהר לשיחות עם אלופת יוון. אגב, הניקס והנאגטס עשויים להשוות את ההצעה לבאטלר ולאלסון, שניהם שחקנים חופשיים מוגבלים, דבר שימנע מהם לעבור לספרס.

צירופו של יבטוקאס הוא צעד נוסף במלחמת ההתחמשות של שתי הקבוצות מאתונה, פנאתינייקוס ואולימפיאקוס, לקראת הפיינל פור שייערך העונה בבירת יוון. הליטאי הוא אחד הגבוהים הבולטים באירופה בשנים האחרונות, כשבעונה האחרונה הוא רשם ממצועים של 9.6 נקודות למשחק ביורוליג והוסיף 8 ריבאונדים ו-2 חסימות בממוצע. ב-6 העונות האחרונות שיחק בריטאס וילנה, ולפני כן העביר תקופה קצרה במכללת אריזונה.

מצ'יאוסקאס בדרך לאולימפיאקוס

ליטאי נוסף שנמצא בדרכו ליוון הוא ארווידס מצ'יאוסקאס, שיחבור לפיני גרשון באולמפיאקוס, שם הוא צפוי להשתכר סכום שיא של 8.5 מיליון דולר ל-3 שנים.

מצ'יאוסקאס בן ה-26, 1.93 מטר, שותף ב-19 משחקים בלבד בעונה שעברה בניו אורלינס הורנטס וקלע 2.7 נקודות משחק ב-7.1 דקות. אתמול (רביעי) הוא שוחרר מהקבוצה והג'נרל מנג'ר, ג'ף באואר הסביר: "התפקיד של ארווידאס בקבוצה בעונה שעברה לא ענה על הציפיות שלו ושלנו כשהחתמנו אותו, והסכמנו שההחלטה תועיל לשני הצדדים".

לפני שהוא עבר להורנטס. מצ'יאוסקאס שיחק שנתיים בטאו ויטוריה והוביל אותה לגמר היורוליג בעונתו השניה, שם הפסיד למכבי ת"א.

הפרט הפיקנטי אגב, הוא שיבטוקאס ומצ'יאוסקאס שיתפו פעולה בריטאס וילנה, אבל העונה יפגשו משני צדי המתרס של אתונה הלוהטת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully