וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראקוצ'ביץ' חתם בטאו ויטוריה

13.7.2006 / 12:02

שחקנה של ריאל מדריד בעונה שעברה ישחק בקבוצה מהבאסקים בשלוש העונות הקרובות, אחרי שהמועדון מהבירה הספרדית נתן את ברכת הדרך

איגור ראקוצ'ביץ', שחקנה של ריאל מדריד, חתם בטאו ויטוריה, כך דיווחה העיתונות הספרדית. ריאל כבר נתנה לו את ברכת הדרך למהלך.

הסרבי הגיע לויטוריה וחתם בקבוצה הבאסקית על חוזה לשלוש שנים. ראקוצ'ביץ' עזב את ריאל כחלק מהמהפכה שעוברת הקבוצה בעקבות מינויו של רמון קלדרון לנשיא, במסגרתה עזב גם המאמן בוז'ידאר מאליקוביץ'. טאו תהיה התחנה הספרדית השלישית של ראקוצ'ביץ', אחרי ריאל וולנסיה.

ראקוצ'ביץ', 28, 1.91 מטר, גדל בכוכב האדום בלגרד, ממנה עבר לבודצ'נוסט, ומאוחר יותר לקדנציה כושלת במינסוטה טימברוולבס מה-NBA, שם רשם 42 משחקים ללא הותרת חותם משמעותי. ב-2004/5 הוא חתם בולנסיה, כאמור, ועונה לאחר מכן בריאל.

ראקוצ'ביץ' שיחק במדי בודצ'נוסט ביורוליג והשיג מספרים יפים במפעל האירופאי. בעונת 2000/1 הוא קלע 12.9 נקודות למשחק. עונה לאחר מכן כבר עלה ל-17.7 נקודות. בעונה האחרונה, במדי ריאל, קלע 14.8 נקודות למשחק ביורוליג והוסיף 3 אסיסטים, אך היה שותף להדחת הקבוצה ברבע גמר הפלייאוף, שבעקבותיה איבד מועדון הפאר את מקומו ביורוליג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully