וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפתחה עונת ההחתמות ב-NBA

13.7.2006 / 20:07

כמו וויד ולברון, גם בוש חתם על הארכה לשלוש עונות בלבד, בעוד מלו הלך על חמש. קאסל נשאר בקליפרס, פירס בבוסטון

אחרי הסיכומים בין שחקנים וקבוצות בשבועיים האחרונים, הגיע הזמן בו אפשר לחתום על חוזים באופן רשמי. עכשיו זה סופי - מחזור הדראפט המשובח של 2003 גיבש לעצמו נוסחה די אחידה. לאחר שדווין וויד הלך בעקבות לברון ג'יימס וחתם במיאמי על חוזה לשלוש שנים עם אופציה לעונה רביעית, עשה זאת גם כריס בוש, הצפוי לחתום על חוזה של יותר מ-40 מיליון דולר עד 2010.

אבל יש יוצא דופן אחד כאן: כרמלו אנתוני, שבניגוד לשמועות לפיהן יחתום גם הוא על חוזה מקוצר, החליט ללכת על כל הקופה, והגיע עם דנבר להסכמה על חוזה המקסימום, של 80 מיליון דולר לחמש שנים. "דיברתי עם משפחתי ובשבילם זה היה ברור: כדאי לי להשאר פה לכל התקופה", אמר אנתוני. ועם זאת, הוא השאיר לעצמו פתח מילוט עם אופציית יציאה אחרי העונה הרביעית.

קאסל נשאר בקליפרס, אדי ג'ורדן ימשיך בוושינגטון

* פול פירס חתם על הארכת חוזה עם הסלטיקס לשלוש עונות, בהן ישתכר 59 מיליון דולר.

* בן וואלאס חתם באופן רשמי בשיקגו על חוזה לארבע עונות, בהן ירוויח 60 מיליון דולר.

* אדי ג'ורדן, מאמן וושינגטון, יישאר בבירה, לאחר שהאריך את חוזהו בשלוש שנים, בהן ישתכר 12.5 מיליון דולר. הקבוצה תאחוז באופציה לשנה רביעית.

* ולדימיר רדמאנוביץ' הצטרף רשמית ללוס אנג'לס לייקרס. "אנחנו שמחים לצרף שחקן שיכול להוסיף לנו מימד חדש", אמר מיץ' קופצ'אק, מנכ"ל הקבוצה.

* בובי סורה, שהחמיץ את כל העונה שעברה בשל פציעה בברכו, החל להתאמן ביוסטון. "הוא ימשיך להתאמן ואז נראה כיצד הוא מתקדם", אמר המנכ"ל, קרול דאוסון.

* קירק היינריך מחכה לחתימה מחודשת על חוזהו בשיקגו. "אני רוצה להשאר כאן", אמר הגארד, "ומעוניין לחתום על חוזה בקיץ הזה. אם זה יקרה או לא, אני לא יודע. נחכה ונראה". בינתיים צורף השחקן לנבחרת ארה"ב.

* סם קאסל נשאר בקליפרס. הגארד בן ה-36, שקלע 17.2 נקודות וחילק 6.3 אסיסטים ב-78 משחקי ליגה בעונה שעברה, צפוי להשתכר כ-13 מיליון דולר בשנתיים הקרובות.

* הניו אורלינס הורנטס השלימו את עסקת פרדראג סטויאקוביץ', וצירפו את הפורוורד הסרבי מיד לאחר שחתם שוב באינדיאנה בעסקת "חתום וסע" (חתימה בקבוצה וטרייד מיידי). הפייסרס, בנוסף להעברת סטויאקוביץ', שילמו סכום כסף להורנטס וקיבלו את הזכויות על הסנטר הבריטי אנדרו בטס, 2.16 מטר, שהצרעות בחרו בדראפט של 1998.

* הגארד גרג באקנר, ששיחק בדנבר בשנתיים האחרונות, חוזר לדאלאס, הקבוצה בה החל את קריירת ה-NBA שלו. באקנר בן ה-29 מצטיין בעיקר בהגנה, עליה שמים המאבריקס דגש, במיוחד אחרי בית הספר שעשה להם דווין וויד בסדרת הגמר.

* בעוד ברור כבר שג'ון סלמונס לא ישחק בפילדלפיה בעונה הקרובה, הסיקסרס האריכו את חוזיהם של הגארד ווילי גרין והסנטר שאבליק רנדולף. החתימה נעשתה כדי להכין את הקרקע לטרייד הצפוי על ג'ון סלמונס, שיחתום בקבוצה ויועבר בעסקת "חתום וסע" לקבוצה אחרת, טורונטו או פיניקס.

* ג'קי באטלר, הסנטר בן ה-21 של הניו יורק ניקס, שהראה בעונה שעברה ניצוצות כישרון, חתם בסן אנטוניו על חוזה לשלוש שנים בסך 7 מיליון דולר. בהיותו שחקן חופשי מוגבל, הניקס יכולים להשוות את ההצעה בתוך שבוע, ואף כי נראה היה שלא יעשו זאת, הם עומדים לנסות להשוותה או לשלוח אותו בעסקת "חתום וסע". סן אנטוניו החתימה גם את סנטר דנבר, פרנסיסקו אלסון ההולנדי (גם במקרה הזה יכולים הנאגטס להשוות את ההצעה) ואת ז'ק וון, רכז ניו ג'רזי, שחתם לעונה אחת וישתכר משכורת מינימום. אם באטלר ואלסון ישחקו בספרס הם צפויים למלא את מקומם של ראשו נסטרוביץ', שעבר לטורונטו, ונאזי מוחמד, שחתם בדטרויט. וון יתחרה עם בנו אודריך על עמדת הרכז השני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully