וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גזל מתרחק מנתניה

רומן רוזנבלט

12.7.2006 / 20:48

בקבוצה לא מוכנים לשלם את סכום ההשאלה שדורשת חיפה - 120 אלף דולר. ראנדג'ולוביץ' ימשיך להיבחן וייצא עם הקבוצה לגרמניה

מכבי נתניה ערכה היום אימון בוקר ממנו נעדר ניר ברקוביץ'. לאחר הצהריים הגיעו כל שחקני הקבוצה לקניון השרון להפנינג במהלכו חתמו השחקנים לאוהדי הקבוצה על כדורי רגל. לאירוע הגיעו כ-300 איש, ונמכרו כחמישים מנויים במהלך האירוע, שהוגדר בקבוצה כהצלחה.

פרדראג ראנדג'ולוביץ', החלוץ הסרבי, ממשיך להיבחן בקבוצה, וייצא עימה למחנה האימונים בגרמניה ביום ראשון הקרוב. בנתניה רואים בשחקן פוטנציאל למרות שאינו נמצא בכושר הפיזי המתאים. כמו כן שחקנים בקבוצה התרשמו מיכולותיו במהלך אימוני השבוע.

למחנה האימונים צפויים להגיע ככל הנראה שלושה שחקנים ברזילאיים, שניים בתפקיד הבלם ואחד חלוץ. שני ניגרים - חלוץ ובלם, וחלוץ קרואטי. למעשה במהלך המחנה ינסו בקבוצה לאייש את שתי העמדות העיקריות שזקוקות לחיזוק על ידי הזרים שיגיעו.

סיכויו של רביד גזל להגיע לקבוצה נמוכים מאוד בשלב זה בשל העובדה שבמהלך המשא ומתן עם מכבי חיפה העלתה חיפה דרישות מוגזמות, על פי נתניה, עבור השאלתו. בקירבתו של השחקן מדברים על סכום של 120 אלף דולר השאלה לעונה שדורשת חיפה.

בעיתונות הרומנית פורסם כי אבי סטרול אמור להגיע לאימוני סטיאווה בוקרשט ביום ראשון, אבל נודע כי השחקן עצמו עדיין לא החליט אם לצאת עם נתניה לגרמניה או למחנה של הרומנים בהולנד. ההחלטה תתקבל כנראה סמוך למועד היציאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully