וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א תתלונן בהתאחדות נגד מנצור וסוכנו

ניר איסקוב

12.7.2006 / 21:56

בקבוצה מאשימים כי המגן ניהל מו"מ עם הכח עמידר ר"ג, בזמן שהוא חתום על חוזה בוולפסון. יו"ר הכח: "מתייחסים אליו כמו לעבד"

הפועל ת"א מתכוונת להגיש בימים הקרובים תלונה בהתאחדות לכדורגל נגד עאמר מנצור, וסוכנו, ירון גלעדי, על ניהול מו"מ עם הכח עמידר ר"ג, בזמן שהמגן חתום בוולפסון על חוזה ל-3 עונות, וזאת בניגוד לתקנון.

הצעד בא בתגובה למכתב ששיגר היום (רביעי) מנצור בן ה-21 להפועל ת"א, ובו הוא מודיע על כוונתו לפרוש מכדורגל, עקב יחס ההנהלה כלפיו ודרישתה להשאילו בסכום של 12.5 אלף דולר, לאחר שאשתקד הוא הושאל להכח ללא תמורה.

גלעדי אמר לוואלה! ספורט בתגובה: "לא היו מגעים ומו"מ עם הכח, אין חוזה ואין סיכום. שמוני הראל יתחיל להשקיע בקבוצה שלו, במקום להתעסק בדמיונות שווא".

יו"ר הכח, איציק פוזמנטיר, נחלץ היום להגנתו של מנצור, ומתח ביקורת חריפה על התנהלות הפועל ת"א כלפיו. יש לציין כי הכח הספיקה להחתים במקומו את את אילן בכר ואת ליאור ראובן, לעמדת המגן הימני.

"בעונה שעברה הפועל ת"א זרקה אותו כמו כלב להפועל פ"ת בלי לשאול אותו בכלל, הוא שוחרר משם, אנחנו נתנו לו במה, והוא החזיר בגדול", סיפר פוזמנטיר. "העונה פנינו 3 פעמים להפועל ת"א בבקשה לשחררו, ובכל פעם אריה הרשקוביץ' (מנכ"ל הפועל ת"א נ.א.) אמר שאם ישחררו אותו, הם ייתנו לנו אותו. לתדהמתי, ראיתי בעיתון שהפועל דורשת עליו דמי השבחה גבוהים מהשכר השנתי שלו, כי הוא מרוויח כ-4,000 שקל לחודש, וקיבלתי הלם. צלצלתי להרשקוביץ' והוא חזר אליי ואמר שמי שקובע זה עו"ד שחר בן עמי (מקבוצת הניהול של הפועל ת"א נ.א.).

"אני לא מבין את הראש שלהם", ממשיך יו"ר הכח. "זה מקרה מצער, כי רצינו שהוא יתפתח אצלנו, אחרי שמצא בית חם והשתלב מקצועית, וחבל שבגלל גחמה של מישהו, זה לא קורה. הם מתייחסים אליו כמו לעבד. אי אפשר לנהל את השחקן כמו בשחמט. אם הם היו חושבים על טובת הילד, הם גם היו מרוויחים, כי הוא היה חוזר אליהם יותר מחושל.

"הם פשוט פוגעים בו, ואם היינו יודעים שהוא יבוא אצלנו רק לחצי שנה, לא היינו לוקחים אותו בכלל. צריך לזכור שאנחנו יודעים איך עאמר היה בליגה הלאומית, אבל לא יודעים איך הוא יהיה בליגת העל".

מהפועל ת"א נמסר בתגובה: "מוטב שמר פוזמנטיר יבין שקבוצתו עלתה לליגת העל, ואם הוא מעוניין בשחקן, עליו לשלם עבורו, ואם לא, עדיף שיישב בשקט. חבל שבאגודה שאמורה להיות בליגת העל, המחשבה עדיין היא של ליגות נמוכות. אין שום קשר בין המאמן, שפנה לקבל את השחקן מהיו"ר מוני הראל, לבין יו"ר הכח, שממשיך לחשוב כמו קבוצה מליגה נמוכה שמחפשת שחקנים בחינם".

גורם נוסף בפועל ת"א אמר: "כנראה שפוזמנטיר עומד מאחורי ניסיונות האיום וההפחדה על ראשי הפועל ת"א בכל הקשור לעאמר מנצור, כאשר היחידי שנפגע מכך הוא השחקן עצמו. עאמר מנצור לא ישוחרר בחינם". פוזמנטיר: "הדברים לא ראויים לתגובה".

בנושא אחר, הכח הגיעה להסכם עם בני יהודה, שלפיו היא תקיים את משחקיה הביתיים בתחילת העונה במגרש בשכונת התקווה, עד אשר יסתיימו השיפוצים באצטדיון וינטר, ויוצבו בו עמודי תאורה.

קשר הפועל ירושלים, דן רומן, סיכם היום את תנאיו הכספיים לעונה הקרובה בהכח, באמצעות סוכנו, שלמה שטרן. ההעברה מותנית בבדיקות רפואיות שיעבור מחר (חמישי) רומן, שלאחריהן הוא אמור לחתום בשורות העולה החדשה לליגת העל.

הבלם הארגנטיני, מרסלו חוליו מוסט, מקבוצת יוניון סנטה פה מליגת המשנה במדינה, ינחת בסוף השבוע להתרשמות בקבוצה. אם יוחתם, יחליף מוסט את הקשר הקמרוני, וויליאם טאבי אטצ'ו, מאחר שלדברי פוזמנטיר, גם הבלם הארגנטיני וגם אדריאן גמאן, יכולים לשחק בקישור האחורי, בנוסף למרכז ההגנה.

עדכון ראשון: 12.7.06, 16:33
עדכון אחרון: 12.7.06, 21:56

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully