וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עזורי מנהל מחלקת הנוער של בית"ר

אסף שקד

12.7.2006 / 21:53

עוזר המאמן בעונה האחרונה יעבור לתפקיד חדש. לאור האירועים בצפון ביטל ארקדי גאידמק את המסיבה בגן סאקר. קורנפיין פצוע

ארקדי גאידמק ביטל את המסיבה בגן סאקר, שנועדה לחגוג 70 שנה לבית"ר ירושלים. באירוע היו אמורים להשתתף מיטב אמני ישראל, מול עשרות אלפי אוהדים, דבר קצת בעייתי לאור ההתפתחויות בגבול הצפון. נשיא בית"ר החליט לתרום את כל האוכל שהיה אמור להיות באירוע לחיילי גבול הצפון. טרם נודע מתי או אם בכלל ייתקיים טקם חלופי עד לפתיחת הליגה.

עזורי מונה למנהל מחלקת הנוער

גיא עזורי, עוזר המאמן של בית"ר ירושלים, מונה היום (רביעי) למנהל מחלקת הנוער של בית"ר ירושלים. לפני כחודש עזב חנן אזולאי, ששימש עד אז כמנהל המחלקה, לטובת אימון נבחרת נערים ב' של ישראל. מאז חיפשה בית"ר בנאדם שיחליף את אזולאי, ובין היתר עלה שמו של גיא עזורי כמעומד.

לאחר שאוסי ארדילס חתם בבית"ר והביא עמו את העוזר אמיליו קומיסיו, הוחלט במועדון ללכת צעד קדימה ולתת את התפקיד לעזורי.

היום בצהריים העביר עזורי את האימון בצוותא עם אוסי ארדילס, אך בסיום האימון שוחח עם ולדימיר שקלאר, והשניים הגיעו לסיכום כי עזורי ינהל את המחלקה בעונה הקרובה. ההערכה כעת היא כי בחודש הקרוב יעזוב עזורי את תפקידו בקבוצה הבוגרת, ויתמקד בעבודתו החדשה.

שבים לאימונים, בינתיים בלי זרים ובלי קורנפיין

היום (רביעי) ב-16:00 חזרה הקבוצה לאימונים לאחר שבועיים שבהם שהתה במחנה האימונים בהולנד. מן האימון נעדר הקשר הצרפתי פאבריס פרננדס, שמיד לאחר המחנה בהולנד טס לצרפת על מנת לסדר את ענייניו האישיים, וכבר מחר (חמישי) הוא אמור לנחות בארץ ולהצטרף לאימונים.

למעשה היה זה אימון ללא זרים, כיוון שגם ז'ואנו פינטו ומילובן מירוסוביץ' לא לקחו בו חלק. השניים נחתו בארץ רק היום בצהריים, וייצאו יחד עם הקבוצה למחנה האימונים ברומניה ביום שני הקרוב. זר אחד שכן הגיע הוא סאדאת בוקארי, החלוץ הזר של קבוצת הנוער, שהגיע בצהריים להתאמן עם קבוצת הנוער אך בגלל שלא הרגיש טוב קיבל שחרור ונטש את בית וגן.

השחקן היחיד שנעדר מהאימון הוא איציק קורנפיין, שפצוע למעלה משבוע וגם היום לא הצליח לחזור לאימונים. השוער, הקפטן הוותיק, סובל מפציעה, ובקבוצה מקווים כי כבר בשבוע הבא הוא יחזור לאימונים מלאים. בינתיים מי שמתפקד כשוער ראשון, ואף עמד כשוער במשחק האימון האחרון בהולנד, הוא אבי איבגי, שמציג יכולת טובה. ההערכה היא כי איבגי יפתח בהרכב במשחקי האימון מול קריית שמונה מחר (חמישי) ומול הפועל חיפה ביום ראשון .

אלי ששון, שהושבת בחצי השנה האחרונה בגלל פציעה ברגל, הוריד השבוע את הגבס והיום שב ללכת כרגיל. בקבוצה מקווים כי כבר בשבועיים הקרובים הוא יחזור לאימונים מלאים ויוכל להצטרף לסגל. ששון, שנופה מהקבוצה בתקופת פרננדז, חזר כעת לסגל של הקבוצה, ולאחר שיציג את יכולתו יחליט ארדילס האם להשאירו בקבוצה או שמא לוותר עליו.

מחר בשעה 19:00 תפגוש בית"ר ירושלים במשחק אימון את הפועל קריית שמונה במגרש העירוני בבית שאן כמחווה לתושבי המקום. כרטיס מבוגר למשחק יעלה 20 שקל ואילו כרטיס נוער יעלה עשרה שקלים.

במהלך האירוע שבוטל הערב, תכננו כמה מהאוהדים להתרים כסף עבור עומר מרגולנסקי בן ה-12, שאמור לצאת לבדיקה בארה"ב בעקבות מחלת האפילפסיה ממנה הוא סובל. לאחר שכל ההכנות הושלמו, האוהדים קיבלו את הבשורה על ביטול המסיבה באכזבה רבה. אחת האוהדות החליטה לפנות לגאידמק בבקשת עזרה, והבעלים של הקבוצה תרם את הסכום הדרוש עבור הילד - כ-40 אלף שקל.

עדכון ראשון: 12.7.06, 14:44
עדכון אחרון: 12.7.06, 21:53

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully