וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוצץ משחק האימון של מכבי חיפה

רומן רוזנבלט

12.7.2006 / 21:08

משחק האימון מול בריסל הבלגית הופסק בדקה ה-50 בעקבות "התנהגות ברוטליות של היריבה". מליקסון ומשומר חתמו בקבוצה

משחק האימון שקיימה היום (רביעי) מכבי חיפה במחנה האימונים שלה בהולנד מול בריסל הבלגית, פוצץ בדקה ה-50. לאחר ששחקנה של חיפה גוסטבו בוקולי הורחק (בהחלטה תמוהה של השופט לפי החיפאים), החליטו אנשי חיפה להפסיק את המשחק בעקבות האווירה הסוערת ומה שהם הגדירו כ"התנהגות ברוטלית של הקבוצה המקומית".

עד שהמשחק הופסק פיגרה חיפה 1:0, וגם השער הזה נכבש אחרי ששחקן בלגי דרך על המגן אייל משומר (שנותר שרוע על הדשא) והבקיע ללא קושי מול דוידוביץ'.

חיפה עלתה בהרכב הבא: דוידוביץ, משומר (קינן, 46), אולארה, חרזי, מגרלשווילי, סואן, אנדרסון, מסודי (בוקולי, 46), מליקסון, קולאוטי, קטן (ארבייטמן, 46). זה היה משחק האימון האחרון של החיפאים, וכזכור, הקבוצה עדיין לא השיגה ניצחון במחנה האימונים הנוכחי.

מנכ"ל מכבי חיפה, איתמר צ'יזיק, השוהה בהולנד, החתים היום (רביעי) את מאור מליקסון על חוזה ל-3 שנים ואת אייל משומר על חוזה ל-5 שנים בקבוצה. במקביל, שלומי ארבייטמן צפוי לחתום על חוזהו, ככל הנראה, לאחר חזרת הקבוצה ממחנה האימונים.

אדורם קייסי הסובל מפציעה לא התאמן היום (רביעי). חאבייר דירסאו החל באימונים עם כדור, במטרה לנסות ולהכשירו לקראת משחקי מוקדמות ליגת האלופות.

ביום ראשון הקרוב יתקיים בבלומפילד בשעה 19:00 משחק "אלוף האלופים" בין מכבי חיפה למחזיקת הגביע הפועל ת"א, כנהוג בלא מעט מדינות באירופה. מבחינת חיפה אין כל חדש בנוגע למעמדם של חיים מגרלשווילי ורוברטו קולאוטי המבוקשים בקבוצות מחו"ל והם ימשיכו לעת עתה להיות שחקני הקבוצה.

עדכון ראשון: 12.7.06, 14:08
עדכון אחרון: 12.7.06, 21:08

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully