וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האולסטאר שוב של ה-AL

12.7.2006 / 9:48

קבוצת ה-AL שתגיע לוורלד סירייס תארח את הגמר בפעם החמישית ברציפות, לאחר ניצחון 2:3 על ה-NL. מייקל יאנג MVP

2002 הייתה השנה האחרונה שבה נקבעה הביתיות ב-MLB על פי החלוקה המסורתית של שנה ל-AL ושנה ל-NL. בעקבות התיקו במשחק האולסטאר של אותה שנה, קבע הקומישינר באד זליג, כי על מנת להעניק יותר עניין למשחק ולמנוע את האפשרות, המשחק חייב להיות מוכרע, והחטיבה שתנצח בו תיתן לנציגה שממנה תגיע לגמר את האפשרות לארח את הוורלד סירייס.

מאז ההחלטה, תמיד ניצח ה-AL, וכך היה גם הלילה, כשטריפל של מייקל יאנג הכניס הביתה את טרוי גלאוס ואת חוזה לופז, והפך פיגור 2:1 לניצחון באינינג התשיעי על טרבור הופמן, הקלוזר של סן דייגו. מריאנו ריברה שמר על הניצחון, וגם השנה תארח קבוצת ה-AL את סדרת הגמר. גם ב-2003, אגב, היה זה חובט של טקסס, האנק בליילוק, ששינה את תוצאת המשחק עם הומר על אריק גאנייה.

"זהו רגע גדול בקריירה שלי", אמר יאנג, השורטסטופ המצוין והבלתי מוערך של הריינג'רס, "אף אחד לא ממש משמיע את קולו ומבליט את עובדת יתרון הביתיות, אבל ברור שזהו רגע חשוב מאוד".

ולאדימיר גררו חבט להומר באינינג השני והעלה את ה-AL ל-0:1, כשבתחתית האינינג עקב אחריו דייויד רייט והשווה ל-1:1. באינינג השלישי העלה קרלוס בלטראן את ה-NL ל-1:2 בעקבות הגשה פראית של רוי האלאדיי, ומאז לא הצליחו הקבוצות לרשום ריצות - עד לטריפל של יאנג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully