וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם וויד קיצר את חוזהו לשלוש שנים

12.7.2006 / 8:46

אופנת דראפט 2003 הגיעה גם לכוכב מיאמי. לברון חתם באופן רשמי, מייק ג'יימס בדרך למינסוטה, שאראס לא יעבור לסקרמנטו

דווין וויד, כוכב מיאמי היט, הולך בעקבות לברון ג'יימס. וויד יחתום על חוזה זהה לזה שעליו חתם לברון בקליבלנד - שלוש שנים עם אופציה לשנה רביעית, במקום חוזה המקסימום, על 80 מיליון דולר לחמש שנים. ההגיון מבחינתו הוא העובדה שייתכן כי בעוד שלוש שנים, לאחר פרישתו של שאקיל אוניל, לא תהיה למיאמי היכולת להעמיד קבוצה ראויה על הפרקט, והפלאש יעדיף לארוז את המזוודות ולחפש בית חדש.

לאחר שכרמלו אנתוני הודיע כי גם מוותר על חוזה מקסימום של 80 מיליון לחמש שנים בעקבות היוזמה של לברון, וצפוי לחתום בדנבר על חוזה לארבע שנים עם אופציה לעונה חמישית, נותר כריס בוש מטורונטו השחקן היחיד בין "ארבעת הגדולים" של דראפט 2003 שעדיין לא קיצר את חוזהו. רק דארקו מיליצ'יץ', הבחירה מספר 2 בדראפט ההוא, יחתום על ערימת גרעינים שחורים עם אופציה ל-100 גרם פיסטוקים.

חדשות נוספות:


* לברון ג'יימס חתם באופן רשמי על חוזה לשלוש עונות, עם אופציית שחקן לעונה הרביעית.

* הפייסרס מכחישים את השמועות ששולחות את בונזי וולס לאינדיאנה בתמורה לג'ף פוסטר ושאראס. באינדיאנה טוענים כי הם אינם מעוניינים בוולס, שהינו שחקן חופשי.

* ועוד לגבי אנתוני: מלו לא מפסיק לאחרונה להיות בכותרות. מריחואנה נמצאה במכונית הרשומה על שמו, אם כי לא נכח ברכב. טיילר ברנדון סמית', חברו של אנתוני, הוא האיש שנלקח לחקירה במשטרה לאחר שנהג בדודג' מגנום של כרמלו.

* קוואמי בראון יכול לנשום לרווחה, לאחר שבית המשפט לא מצא מספיק ראיות כדי להעמידו לדין באשמת תקיפה מינית. בראון הואשם כי תקף אשה במהלך סדרת הפלייאוף של הלייקרס ופיניקס ב-29 באפריל.

* מייק ג'יימס עובר למינסוטה. הגארד, שנתן עונה מצוינת בטורונטו, יחתום הלילה (בין רביעי לחמישי) על חוזה לארבע שנים, במהלכן ישתכר 25 מיליון דולר. ג'יימס בן ה-31 קלע בעונה החולפת 20.3 נקודות ומסר 5.8 אסיסטים למשחק, כשהוא קולע ב-44.2 אחוז מחוץ לקשת.

* הסאנס והראפטורס מעוניינים בגארד של הסיקסרס, ג'ון סלמונס, שחקן חופשי מוגבל שלא צפוי להישאר בפילדלפיה.

* פול פירס והסלטיקס צפויים לחתום על הארכת חוזה שתשאיר את הכוכב בבוסטון עד תום עונת 2010/11. לגארד יש חוזה לעוד שנתיים, עם אופציית יציאה בקיץ הבא שתבוטל בחוזה החדש. ההסכם הזה כנראה ישים סוף לשמועות הטריידים שבהן מעורב פירס בשנים האחרונות, ואת הקריירה שלו הוא יסיים ירוק.

* מהיום (רביעי) קבוצות יכולות להחתים את כל השחקנים החופשיים עמם יש להן סיכום. הליגה הוציאה הודעה, בה הוכרז כי תקרת השכר לעונה הקרובה תעמוד על 53.135 מיליון דולר. מס המותרות, שב-2005/06 עמד על 61.7 מיליון דולר, יגדל ל-65.42 מיליון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully