וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עסקת שבחון כמעט סגורה

ניר איסקוב

12.7.2006 / 14:30

הפועל פ"ת צריכה להודיע למכבי ת"א על זהות השחקן אותו היא מעוניינת לקבל ממנה, בנוסף ל-450 אלף דולר. הקשר יועמד לדין פנימי

הפועל פ"ת אמורה להודיע ביממה הקרובה למכבי ת"א במי מבין שחקניה היא מעוניינת כחלק מעסקת יוסי שבחון, שבמסגרתה ישלמו הצהובים 450 אלף דולר לפ"ת. מאמן מכבי ת"א, אלי כהן, יצטרך לתת את אישורו לשחרור השחקן בו תבחר פ"ת.

בתוך כך, הודיעה היום (רביעי) הנהלת הפועל פ"ת לשבחון על העמדתו לדין משמעתי פנימי מחרתיים (שישי), עקב אי התייצבותו לאימונים, למרות שהקשר מחזיק בחוזה במועדון לשנתיים הקרובות.

ציון דלל, מבעלי הפועל פ"ת, אמר לוואלה! ספורט בתגובה: "יוסי שבחון יישאר בהפועל פ"ת, וכדאי שמכבי ת"א יחפשו שחקנים אחרים ויירדו ממנו. לשבחון יש חוזה, הוא עושה דין לעצמו, והוא ישלם את המחיר על הפרת חוזה".

הקשר הברזילאי, ז'וזה קלייטון, המריא הבוקר למשפחתו ברומא, כדי להיוועץ עמה האם להישאר בהפועל פ"ת, או להעדיף הצעה כספית גבוהה בהרבה שקיבל מאנקרגוצ'ו הטורקית. קלייטון בן ה-32 חתם על הסכם לעונה אחת בקבוצה של אייל לחמן, אשר מותנה בתקופת התרשמות ובבדיקות רפואיות שיעבור. עד כה, הותיר הברזילאי בעל האזרחות הטוניסאית רושם לא רע, ובקבוצה מקווים כי הוא יחליא להישאר.

עימות בין הצהובים להפועל חיפה על חלוץ קמרוני (דוד מרואני, משה הרוש ומשה בוקר, הארץ)

אבו סיאם, יקיר שינה ואיציק שמש ממשיכים להתאמן במכבי עד אשר ימצאו קבוצה. ארז מסיקה, הסובל מפציעה בשרירי הבטן, לא התאמן והוא צפוי לחזור לאימונים בימים הקרובים.

בהפועל חיפה נדהמו אתמול לגלות כי מכבי תל אביב רוצה את החלוץ הקמרוני מסוסו אמבאסה בן ה-20, שהיה אמור להגיע להתרשמות אצלה כבר בתחילת השבוע.

אתמול בבוקר הרים יו"ר הפועל חיפה, אריה הלשטוק, טלפון נזעם לסגן נשיא מכבי תל אביב, אלי דריקס, ודרש ממנו לרדת מיידית מהחלוץ הקמרוני. דריקס ענה שלא ידע על רצונה של הפועל חיפה באמבאסה והפנה אצבע מאשימה כלפי הסוכנים של הקמרוני. הלשטוק לא נרגע והודיע לדריקס כי החלוץ יגיע לארץ, אך ורק להפועל חיפה.

אלא שלאחר השיחה המרגיעה שערך דריקס עם הלשטוק, ניסתה מכבי להוציא בכל זאת ויזה לאמבאסה, כדי שיגיע למבחנים אצלה. אלא שכאן ציפתה לדריקס הפתעה. מינהל האוכלוסין סירב לבקשת מכבי, בטענה שלשחקן יש אשרה מטעם הפועל חיפה, ולא ניתן להגיש עוד בקשה.

"דריקס ניסה לעשות לנו תרגיל מלוכלך ולגנוב לנו שחקן", אישר בכיר בחיפה, "אמבאסה יהיה אצלנו, או שלא ישחק באף מקום בארץ. אם נצטרך, נשאיר את האשרה של השחקן על שמנו ולא נביא אותו, עד שמכבי תמלא את מכסת הזרים שלה. חוצפה מצד מכבי להאבק ככה בקבוצה קטנה ממנה, מהליגה הלאומית".

"בהפועל חיפה יכולים לכעוס כמה שהם רוצים", אמרו במכבי בתגובה, "לא בטוח שהם בכלל יכולים לעמוד בעלויות של אמבאסה. הוויזה היא לא סיפור, כי השחקן יגיע לישראל בכל מקרה. אנחנו עובדים ישירות מול הסוכן שמחזיק בכרטיסו, ועושים הכל לפי החוק".

עדכון ראשון: 12.7.06, 7:32
עדכון אחרון: 12.7.06, 14:30

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully