וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המתלוננת נגד פנטסיל הפכה מקורבן לחשודה"

ניר איסקוב

12.7.2006 / 9:04

יעל אור נחקרה במשטרת גלילות בחשד למסירת הודעה כוזבת על אונס ואיומים מצד מגן הפועל ת"א. מחזיקת הגביע הפסידה 3:1 מול כפ"ס

יעל אור, שהגישה בשבוע שעבר תלונה נגד ג'ון פנטסיל במשטרת גלילות בגין אונס ואיומים, נחקרה היום (שלישי) תחת אזהרה בחשד למסירת הודעה כוזבת.

בסיום החקירה נקבע כי אור בת ה-30 תורחק מפנטסיל ומכל מי שקשור לפרשה, למשך 15 יום, וכן נאסר עליה ליצור עם מי מהם קשר בחודש הקרוב.

במהלך השבוע אספה משטרת גלילות חומר חקירה הקשור בעדויות שגבתה ובראיות שונות, ביניהן קלטות שהציגו בפני החוקרים מקורביו של פנטסיל, אשר לא רק שאינן תומכות בגרסתה של אור, אלא אף מטילות בה ספק. "למעשה, מסטטוס של קרבן הפכה לסטטוס של חשודה", סיפר גורם במשטרת גלילות לוואלה! ספורט.

עם שובו של פנטסיל לארץ מגאנה בסוף השבוע, תיגבה ממנו עדות לצורך השלמת הפרטים בפרשה, ולאחר מכן יועבר החומר למדור תביעות, שיקבע אם להגיש נגד אור כתב אישום בגין מסירת הודעה כוזבת.

הפועל ת"א שוב לא הרשימה, ונוצחה היום 3:1 מול הפועל כפ"ס במשחק האימון השני שערכה מחזיקת הגביע במתחם וולפסון. כפיר אודי העלה את האדומים ליתרון 0:1, אולם עד להפסקה כבש ז'וזה דוארטה שלושער והפך את התוצאה. לקראת סיום המחצית הראשונה, הורחק טל חן שהחליף מילים מיותרות עם השופט איתן תבריזי.

מאמן הפועל ת"א, יצחק שום, לא התרגש מהתוצאה: "משחקי אימון נועדו לבחון שחקנים, ואין להם משמעויות אחרות". במשחק לא שותפו יוסי אבוקסיס, הסובל מרגישות בשריר הירך האחורי, וכן חאבייר פאז, שעדיין אינו נמצא בכושר משחק. שום שחרר אתמול את הבלם הצעיר אבי סופר.

גורמים בחברת "כתר" ובקבוצת מוני הראל הביעו אופטימיות כי ההסכם על העברת זכויות הניהול לשנתיים הבאות ייחתם בימים הקרובים.

עדכון ראשון: 11.7.06, 21:04
עדכון אחרון: 12.7.06, 09:04

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully