וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא שמיר רוצה לעזוב את הפועל פ"ת

ניר איסקוב

11.7.2006 / 21:52

הקשר נפגע מיחס האוהדים כלפיו, ולא הופיע לאימון ביום ג'. מאיר שמיר ימשיך לתמוך בקבוצה. אלעד נפגש עם גנאים לגבי קאסום

מאיר שמיר, הספונסר הראשי של הפועל פ"ת, הבטיח לבעלים רונן אלעד, כי חרף יחס האוהדים כלפי בנו, גיא שמיר, הוא יתמוך גם העונה בקבוצה בסכום של 2.5 מיליון שקל.

שמיר נפגע מאוד מהתנהגות האוהדים כלפי בנו במשחק האימון אתמול (שני) נגד הפועל ירושלים, אולם בשיחה עם וואלה! ספורט הבהיר אלעד כי "ביני לבין מאיר יש אמון מלא, שאין לו שום קשר בין קבוצת אוהדים שמקללים שחקן בית. גם אם גיא שמיר לא ישחק העונה בהפועל פ"ת, לאור מערכת היחסים ביני למאיר ולאור ההבטחה שלו כלפיי אישית, הוא ימשיך לתמוך בקבוצה. למרות הבעייתיות שנוצרה, מאיר יעמוד בהבטחתו, ללא קשר לגיא".

קצפו של מאיר שמיר התעורר לאחר שבסיום המשחק אתמול בקיבוץ עינת, גידפו האוהדים את גיא שמיר ושרקו לו בוז. הקשר בן ה-27 נפגע מאוד, וירד זועף מהמגרש, כשהוא מסנן כי אין בכוונתו לחזור למועדון. שמיר אכן עמד בדיבורו, ולא הופיע לאימון היום (שלישי).

כבר באימון הפתיחה בשבוע שעבר, הבטיחו חלק מהאוהדים כי יתנכלו לגיא שמיר, מאחר שלטענתם עמדת הקשר האחורי לא חוזקה כדי שהוא יפתח בהרכב ועל מנת להשאיר את אביו כספונסר ראשי.

ציון דלל, מבעלי הקבוצה, הגיב לוואלה! ספורט: "מי ששורק בוז לשחקן הפועל פ"ת הוא או נבלה, או חלאה, או שניהם ביחד. אני מקווה שגיא יתעשת ויחזור לקבוצה, כי לדעתי, הוא קודם כל שחקן טוב". את תגובתם של מאיר וגיא שמיר לא ניתן היה להשיג עד מועד פרסום הידיעה.

בתוך כך, רונן אלעד, שנחת רק היום בארץ, נפגש הערב עם יו"ר בני סכנין, מאזן גנאים, כדי לסכם עמו על העברת אחמד קאסום לפ"ת. גנאים דרש 250 אלף דולר תמורת הקשר הצעיר, אולם אלעד לא הגיש הצעה נגדית.

"לא הגענו להסכמה, כי ההתקדמות לא הייתה מספקת", אמר גנאים. "קבענו שנשוב ונדבר בימים הקרובים. יש עוד 3 קבוצות בליגת העל שמעוניינות באחמד, וממחר בבוקר אתחיל לבדוק את ההצעות. ההסכם של אחמד עם הפועל פ"ת ל-5 עונות הוא בטל ומבוטל, ואלעד הבטיח לי שזה לא יגיע לבוררות". אלעד עצמו הביע אופטימיות בנושא צירופו של קאסום לפ"ת.

עדכון ראשון: 11.7.06, 19:44
עדכון אחרון: 11.7.06, 21:52

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully