וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית הלחמי יאמן את עירוני נהריה

שגיא ניר

11.7.2006 / 17:43

מאמן אליצור אשקלון השתחרר מחוזהו בקבוצה, ויעבוד בשנתיים הקרובות תחת מיקי ברקוביץ'. הקדים את יעקב ג'ינו בקרב על הכסא

אחרי שבועות רבים של משאים ומתנים, שהפכו לשבוע של התלבטויות, מינתה היום (שלישי) עירוני נהריה את אריאל בית הלחמי למאמנה בשנתיים הקרובות. בית הלחמי, שהחזיק בחוזה לעונה נוספת באליצור אשקלון, השיג את השיחרור המיוחל וזכה לתפקיד, כשהוא מקדים את יעקב ג'ינו.

"היו לנו הרבה התלבטויות בין שניים מהמאמנים המובילים בכדורסל הישראלי, אבל לפני קו הסיום החלטנו לבחור באריאל", סיפר מיקי ברקוביץ', המנהל המקצועי החדש של נהריה שיעבוד בצמוד למאמן החדש. "אנחנו נכנסים לנעליים גדולות, והמטרה היא לבנות קבוצה אטרקטיבית לגאוות הגליל התחתון. החלום שלי הוא להביא השנה תואר לנהריה", אמר ברקוביץ'.

רק לפני שבוע, נראה היה כי נהריה תמנה לתפקיד את לוקה פאביצ'ביץ'. עם צירופו של מיקי ברקוביץ' השתנה הכיוון, ובנהריה נותרו עם בית הלחמי וג'ינו כמועמדים. ג'ינו, שנחשב תקופה ארוכה לאיש בעל הסיכויים הגבוהים יותר לתפקיד, נותר לבסוף בחוץ.

ברקוביץ' סיפר כי כבר מחר בכוונתו לערוך פגישת עבודה עם בית הלחמי, כשעל הפרק החלטה לגבי זהות כמה מן השחקנים הישראלים שישחקו בקבוצה בעונה הבאה. פרט לברק פלג המחזיק בחוזה לעונה הקרובה, מתכוון ברקוביץ' לפעול להשארתו של עמית בן דוד, "המהווה סמל בנהריה", לדברי ברקוביץ'.

בית הלחמי, המשמש גם כעוזרו של צביקה שרף בנבחרת ישראל, אימן במשך חמש שנים בגבעת שמואל, העלה אותה לליגת העל ואף הגיע עימה לגמר הגביע. בשנתיים האחרונות אימן את אליצור אשקלון, כשבעונה הראשונה תחת הדרכתו הגיעה למקום הרביעי. כעת, תחת מיקי ברקוביץ', יפתח בית הלחמי דף חדש בקבוצה הצפונית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully