וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידן טל: "קיבלו אותי יוצא מן הכלל"

11.7.2006 / 16:41

עידן טל העניק ממחנה האימון של בולטון בשווייץ ראיון מיוחד לאתר הרשמי, ואמר: "עזבתי את חיפה כי הבנתי שאני צריך אתגר חדש"

עידן טל, הרכש הטרי של בולטון וונדררס, מתחיל להתרגל לחיים המחודשים בכדורגל האנגלי. השבוע הצטרף טל למחנה האימון של הקבוצה בעיירה השווייצרית, באד ראגאז.

רגע לפני שהאימונים תופסים הילוך יותר גבוה לקראת העונה הבאה, העניק טל ראיון לאתר הרשמי של הקבוצה. "זה מועדון נפלא, והאווירה במחנה מעידה על כך", אמר טל. "השחקנים קיבלו אותי בצורה יוצאת מן הכלל והעניקו לי פתיחה יוצאת מן הכלל. האימונים מאוד אינטנסיביים אבל מהנים. אנחנו מתאמנים כל יום במשך 6 שעות, במגרש ומחוצה לו. קצב האימונים פה שונה מכל מה שהכרתי במועדונים בהם שיחקתי, לכן המועדון הזה כל כך מצליח".

טל בן ה-31, חוזר לקדנציה שניה בבולטון אחרי עונה באברטון. לפחות על פי הראיון, נראה כי הישראלי הבינלאומי מאוד מרוצה מהקבוצה בה נחת. "הפוטנציאל בבולטון הוא עצום", אומר טל. "עם קצת יותר מזל במשחקים האחרונים הם היו מעפילים לליגת האלופות. החזרה לאנגליה תהיה מיוחדת עבור משפחתי. הילד הבכור שלי נולד בליברפול, ויש לי עבור המדינה מקום חם בלב. סגנון החיים האנגלי הוא אחת הסיבות בגללן עזבתי את ישראל".

טל הסביר את העזיבה של מכבי חיפה באתגר מקצועי. "אחרי ההצלחות עם מכבי חיפה הבנתי שאני צריך אתגר חדש, ואני מאושר לנחות פה. סם אלרדייס המאמן הרשים אותי מאוד במהלך המשא ומתן, והעובדה שהוא היה מועמד לאימון נבחרת אנגליה מוכיחה עד כמה הוא טוב. הוא יודע לגרום לך להרגיש טוב ולהוציא ממך את הטוב ביותר".

טל אמור לשתף פעולה ב"ריבוק סטדיום" עם הישראלי השני של הקבוצה, טל בן חיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully