וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויס: סלע פצוע ולא ייצא

11.7.2006 / 15:33

דודי סלע, המחבט הבכיר של ישראל, לא ייצא עם נבחרת הדייויס למפגש ההישרדות מול בריטניה ב-21-23 ביולי. רם יחליף אותו

קפטן נבחרת הדייויס, אייל רן, העביר היום (שלישי) להתאחדות הטניס הבינלאומית את רשימת השחקנים שייצאו לאנגליה לקראת מפגש גביע הדייויס מול בריטניה שיתקיים בין התאריכים 23-21 ביולי. מדובר במפגש הישרדות בבית אירופה/אפריקה 1, כאשר הנבחרת המפסידה תיאלץ לשחק מפגש הישרדות נוסף מול אוקראינה בין התאריכים 24-22 בספטמבר. במידה שזו תהיה ישראל - יתקיים המפגש בארץ בראש השנה.

דודי סלע, המחבט הישראלי הבכיר, לא יוכל לצאת עם הנבחרת לאחר שלא הצליח להתאושש מפציעתו במרפק מלפני כשבועיים. מי שאמור לתפוס את מקומו במשחקי היחידים הוא אנדי רם, אלוף ווימבלדון הטרי בזוגות מעורבים, שזכה השנה בטורניר היחידים בפיוצ'ר ברעננה.

רשימת השחקנים כוללת את נועם אוקון, אנדי רם, יוני ארליך, דקל ולצר ועמית ענבר. עבור שני האחרונים מדובר בפעם הראשונה שהם מצטרפים לנבחרת הדייויס.

ולצר בן 22, אלוף ישראל המדורג 475 בעולם, נמצא בהתקדמות לאחרונה ורק השבוע נוצח בגמר טורניר פיוצ'ר בטורקיה. עמית ענבר בן ה-21 הגיע השבוע לדירוג שיא בקריירה (591) וגם הוא נמצא בהתקדמות גדולה.

הקפטן אייל רן אמר: "עשינו מאמצים להכשיר את דודי אבל לצערנו הוא לא החלים במאה אחוז מהפציעה. זו מכה קשה לנבחרת ולדודי ואני מקווה שהוא יחזור למגרשים במהרה. אנדי רם בכושר מצוין, הוא המועמד לשחק גם ביחידים וגם בזוגות ואנחנו מכינים אותו למשימה הזו. הוא השחקן שבילה את הזמן הרב ביותר על דשא בתקופה האחרונה והשיג תוצאות טובות על דשא במשחקי יחידים בעבר. אחת הסיבות שהוא שיחק בפיוצ'ר ברעננה היתה כדי להתאמן ולהוכיח את יכולתו ביחידים".

על הפנים החדשות בנבחרת אמר רן: "ולצר הוכיח את עצמו בתחרויות האחרונות עם תוצאות טובות, הראה התקדמות בחצי השנה האחרונה והוא שחקן לגיטימי בנבחרת. עמית ענבר הוא שחקן שמאלי מוכשר, עשה התקדמות גדולה בתקופה האחרונה ומכיוון שבריטניה משתמשת בשחקן שמאלי, אלכס בוגדנוביץ', אז היה חשוב מאוד שהוא יצטרף לנבחרת לשבוע האימונים. עבורו השהייה עם הנבחרת תהיה התנסות טובה לעתיד".

רן התייחס גם להראל לוי ואמר: "הראל, שהוביל את הנבחרת בשנים האחרונות, הודיע לי שהוא מוותר על עונת הדשא בשל הפציעה שלו בעבר ולכן הוא לא נכלל בסגל. הוא חלק בלתי נפרד מהנבחרת ואני בטוח שהוא ייטול חלק במפגשים הבאים".

הנבחרת תמריא ביום ראשון לאיסטבורן, שם יתקיים המפגש, כאשר נועם אוקון יצטרף לנבחרת הישר מארה"ב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully