וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלו בעקבות לברון

11.7.2006 / 11:40

הכוכב של הנאגטס רוצה חוזה לארבע שנים מדנבר עם אופציית יציאה מהחמישית. שאראס עשוי לעבור בטרייד לסקרמנטו קינגס

כרמלו אנתוני מקנא בלברון ג'יימס. הכוכב של קליבלנד העדיף חוזה לארבע שנים עם אופציית יציאה אחרי שלוש במקום חוזה לחמש שנים, על מנת לקבל את האפשרות לשחק בקבוצה תחרותית יותר אם הקאבלירס לא יתחזקו במהלך הקדנציה הזו בקבוצה. כעת רוצה גם מלו בן ה-22 לחתום על חוזה דומה, בהבדל אחד: הוא רוצה חוזה לחמש שנים עם אופציית יציאה אחרי ארבע.

אנתוני, דווין וויד, לברון וכריס בוש מטורונטו קיבלו כולם הצעות להארכת חוזה מקבוצותיהם מייד עם תחילת עונת השחקנים החופשיים, ב-1 ביולי. חוזה המקסימום שמאפשרת הליגה הוא 80 מיליון דולר לחמש שנים. לברון העדיף, כאמור, לוותר על סכומים בחוזה ועל שנתיים ממנו, אנתוני יילך בעקבותיו. ב-2000 עשה זאת טים דאנקן, שחוזר על ידי אורלנדו אבל חתם על חוזה לשלוש שנים בספרס.

ועוד בדנבר: בקבוצה ערוכים לפרידה מקניון מרטין, שלא ממש מסתדר עם המאמן ג'ורג' קרל. ניסיון שנעשה הלילה ליישור ההדורים שוב לא צלח, ונראה שדרכו של הפאוור פורוורד החוצה מהקבוצה סלולה. מרטין עצמו סיכם בתגובה: "זה לא נראה טוב, ועזבו אותי במנוחה".

שאראס עשוי לעבור לסקרמנטו

דיווחים בארצות הברית מספרים כי שרונאס יאסיקביצ'יוס עשוי לעבור בטרייד לסקרמנטו קינגס. על פי הדיווחים יחתימו הקינגס את שחקנם מהעונה האחרונה, בונזי וולס, וישלחו אותו בטרייד לאינדיאנה תמורת ג'ף פוסטר ושאראס ("סיין אנד טרייד").

שאראס שהתחיל את העונה שלו עם תקוות גדולות, נדחק לקראת סיום העונה לעמדת הרכז השלישי בפייסרס כשאנתוני ג'ונסון וג'מאל טינסלי הועדפו על פניו. בעונתו הראשונה ב-NBA העמיד הליטאי ממוצעים של 7.3 נקודות למשחק, 3 אסיסטים ו-2 ריבאונדים.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully