וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה הפסידה 2:1 לטרוידן במשחק אימון

רומן רוזנבלט

11.7.2006 / 22:36

ארבייטמן כבש לאלופה. מאור בוזגלו נזרק מהמחנה, אביו מתעקש כי הוא סיים את הקדנציה שלו בקבוצה: "אין שם סיכוי לשחקן צעיר"

מכבי חיפה הפסידה היום (שלישי) 2:1 לסנט טרוידן הבלגית במשחק האימון, לאחר שכבר הובילה 0:1 במחצית הראשונה משער של ארבייטמן. הבלגים הפכו את התוצאה (69 ו-78), ובמהלך המחצית השנייה יניב קטן החמיץ פנדל.

אחרי שאמש (שני) סולק מאור בוזגלו מאימון מכבי חיפה בגלל שלא נשמע להוראות מאמן הכושר, הודיע הבוקר מאמן הקבוצה, רוני לוי, לחלוץ הצעיר שהוא מתבקש לארוז את חפציו ולחזור לאלתר לישראל. בוזגלו הגיע הבוקר (שלישי) כרגיל למגרש האימונים של הקבוצה, אך מספר דקות לפני תחילת האימון נקרא החלוץ לשיחה עם המאמן בה בישרו לו על העונש.

מנגד, האב יעקב בוזגלו, טוען כי החלוץ הוא שדרש בהנחייתו לחזור לארץ ולא הקבוצה יזמה את העניין: "מאור ביקש לחזור אתמול לארץ בעצמו. דיברתי איתו ואמרתי לו שייאמר זאת למנהל הקבוצה, זה כל הסיפור. הוא לא בחור עצלן, זה הדבר האחרון שאפשר לומר עליו. לא יתכן שכל אימון יש משחקונים ומאור עושה אימון כושר בצד. כל מה שחיפה מציגה גם בבוררות זה שהיא דואגת לשחקן והוציאה אותו למחנה האימונים. זו אחיזת עיניים. מאור סיים את הקדנציה שלו בחיפה. בקבוצה הזאת, עם כל הכבוד, אין שום סיכוי לשחקן צעיר. לא יכול להיות שאף אחד לא רואה אותו משחק, למרות שמאור הוא השחקן הצעיר הכי מפורסם בארץ".

"בינתיים", ממשיך בוזגלו האב, "הדביקו לו סטיגמה של חוצפן. הלוואי והוא באמת היה קצת חוצפן, כל מי שמצליח חייב להיות קצת חוצפן. אני מקווה שתוך כמה ימים הצדק ייצא לאור ובית הדין יפסוק בבוררות לטובת שני הצדדים. יותר גרוע לא יכול להיות. בחיפה הרי אומרים שהם לא מחזיקים שחקן בכוח, למרות שעד היום זה מה שעשו. ראה מקרה, בנאדו, מגרלשווילי, גזל ועוד".

תגובת דובר מכבי חיפה, רועי דניאל: "בתקופה האחרונה החלה תופעה שבה רבים משחקני מכבי חיפה, בעיקר הצעירים שבהם, מבוקשים על ידי מרבית קבוצות ליגת העל. כמו תומר חמד, שי מימון, עדן בן בסט, ליאור רפאלוב, גיז'רמו ישראלביץ', תום אלמדון ועוד. גם שחקנים שהגיעו אלינו אלמוניים יחסית, מחוזרים על ידי קבוצות מובילות באירופה, כך שדבריו של האב מנותקים מהמציאות. שאר הדברים אינם ראויים להתייחסות".

בגזרת בנאדו עדיין אין חדש, ומבחינת האלופה כל יום הקנס שהוטל על הבלם גדל בהתאם לכמות האימונים שהוא מחסיר. השחקן עצמו ממתין לתגובת מכבי חיפה על הפנייה שלו לבית המשפט, כשזהו היום האחרון (שלישי) לכך על פי פרקליטו של השחקן, רני פינגרר. "היום אנחנו אמורים לקבל תשובה ממכבי חיפה למכתב ששלחנו להם לגבי הפניה לבית המשפט", אומר העו"ד. "הקנס עליו החליטו בחיפה לא רלוונטי מרגע שבו הודענו שלוועדה שדנה בעונש אין כל סמכות לגבינו. בינתיים, אנחנו מחכים להחלטת בית המשפט לגבי מועד הדיון בענייננו. העניין תלוי בהחלטת נשיא בית המשפט העליון, אהרון ברק, שאמור להסמיך שופט מיוחד לעניין". לאחר מכן הוסיף פינגרר כי "אנחנו מחכים לשובו של מנכ"ל הקבוצה איתמר צ'יזיק לארץ, שכן הוא אמור להגיש תצהיר בעניין, ורק לאחר שיעשה זאת נתייחס לתגובה של הקבוצה".

מנכ"ל מכבי חיפה, איתמר צ'יזיק, השוהה במחנה האימונים בהולנד, צפוי להחתים ככל הנראה היום (שלישי) את מאור מליקסון על חוזה בקבוצה, לאחר שהעניין התעכב מסיבות טכניות. גם אייל משומר, עימו יש סיכום, צפוי לחתום רשמית על חוזהו.

מכבי חיפה תגדיל את תמיכתה בטוברוק (משה הרוש, הארץ)

מכבי חיפה תגדיל את תמיכתה בטוברוק נתניה בחמש השנים הבאות. החיפאים ישלמו לטוברוק כ-180 אלף דולר בשנה, במקום 135 אלף. הגדלת התמיכה היא חלק מהסכם החוזה של החלוץ שלומי ארבייטמן באלופה. ארבייטמן יחתום על חוזה לחמש שנים עם חזרתו ממחנה האימונים בהולנד, וישתכר כ-110 אלף דולר בעונה הבאה.

במקרה שארבייטמן יימכר בתקופת החוזה לקבוצה באירופה, יתחלקו חיפה וטוברוק שווה בשווה בסכום מכירתו.

עדכון ראשון: 11.7.06, 8:10
עדכון אחרון: 11.7.06, 22:36

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully