וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמשך הנתק בין הפועל ת"א לכתר

ניר איסקוב

10.7.2006 / 22:04

הפערים בין הצדדים הובילו לחודשיים ללא משכורות, ובקבוצה חוששים שלא יפתחו את העונה. מוני הראל: "מקווה לפתרון מהיר"

"אני מקווה שכל העניין מול כתר ייפתר בקרוב", כך אמר הערב (שני) יו"ר קבוצת הניהול של הפועל תל אביב מוני הראל, בהתייחסו למגעים התקועים מול חברת כתר, שבעטיים כל קיבלו השחקנים משכורות בחודשיים האחרונים.

יו"ר הרשות לבקרת תקציבים, יאיר רבינוביץ', שיגר בימים האחרונים מכתב להפועל ת"א ולמספר קבוצות נוספות בליגת העל, בו תזכורת על כך שהן טרם הגישו את דו"ח התקציב לעונה החולפת, וכן את מסגרת התקציב לעונה הקרובה. כל זאת כאשר מליאת הבקרה תתכנס ב-13 ביולי כדי לדון בנושאים הללו. יש לציין כי כל קבוצה שלא תעביר את הדו"חות עד התאריך המיועד תקבל ארכה של שבועיים לכל היותר, ואם גם אז לא תסגור את הקצוות - היא לא תוכל לפתוח את העונה.

בהפועל תל אביב מאוד מקווים שלא להגיע למצב הזה, אך לא יכולים להתחייב על כך. מוני הראל הכחיש שמועות שנפוצו על כך שקבוצת הניהול הגישה אולטימטום לקבוצת כתר, ולפיו אם עד יום חמישי הקרוב היא לא תפריש את הכספים אליהם התחייבה, אז קבוצת הניהול תפרוש מתפקידה.

את תגובתו של פאר נדיר, נציג קבוצת כתר הדירקטוריון המועדון, לא ניתן היה להשיג. בסביבתו של הראל היו שאמרו כי "למוני יש בטן מלאה על כתר". מהפועל תל אביב נמסר בתגובה: "המגעים בינינו לבין כתר נמשכים, ואנחנו מאמינים כי נצליח לגשר על הפערים".

כפי שפורסם אתמול סירב הקשר הפרגוואי פדרו איראלה להיבחן בקבוצה, והיום (שני) הוא המריא בחזרה למולדתו. לעומתו, ערך בלם הרכש הארגנטיני חאבייר פאז, אימון בכורה בקבוצה, כמו גם הבלם שמואל לבן, ששיחק בעונות האחרונות בליגת המשנה בבלגיה, וביקש להיבחן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully