וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו: "אשחק בריאל או בבארסה"

10.7.2006 / 20:34

כריסטיאנו רונאלדו עוזב את מנצ'סטר יונייטד, וחושב על ספרד. לקאפלו יש דרישות מרונאלדו הברזילאי: להוריד 10 ק"ג, לנהל חיים מקצועניים

"אני לא רוצה לחזור לאנגליה, החלום שלי הוא לשחק בספרד", אמר היום (שני) כריסטיאנו רונאלדו, קשרה בן ה-21 של מנצ'סטר יונייטד. "אני מעוניין גם בריאל מדריד וגם בברצלונה, ונראה מה יקרה. אשחק באחת מהשתיים. הסוכן שלי ייפגש עם נשיא היונייטד וננסה לפתור את העניין".

אחרי דייויד בקהאם, אלדו דושר, והשופטים אנדראס פריסק ואורס מאייר, הגיע תורו של רונאלדו לסבול מהפנאטיות האנגלית בנוגע לנבחרת האהודה ומאותגרת הכשרון. הפשע של כל אלו היה שמבחינת האוהדים האנגלים הם היו הדבר היחידי שעמד בינם לבין הגביע הקדוש של המונדיאל. רונאלדו הפנה את תשומת ליבו של השופט הוראסיו אליזונדו לדריכה האלימה של חברו מהיונייטד ווין רוני על מפשעתו של ריקארדו קרבאליו. האנגלים - התקשורת כמו גם האוהדים - בטוחים שהשופט, שהיה רחוק סנטימטרים מהאירוע, לא היה מרחיק את החלוץ אלמלא התגובה של רונאלדו.

"כל זה סערה בכוס מים, ויהיה לי קשה לחזור למקום בו אינני רצוי", אמר הקשר הפורטוגלי. "לא קיבלתי את התמיכה מנשיא הקבוצה ומהמאמן. הם היו צריכים להגן עליי, ולא עשו זאת. אני לא יכול להמשיך במועדון. לא פגעתי באף אחד ואין לי רגשות אשם לגבי מה שקרה".

המנהל המקצועי החדש של ריאל מדריד, פז'ה מיאטוביץ', אמור להיות המוציא לפועל של הנשיא החדש רמון קלדרון, שהבטיח להביא לסנטיאגו ברנבאו לא פחות משבעה שחקנים חדשים. מבחינתו של מיאטוביץ', כריסטיאנו רונאלדו אינו בעדיפות הראשונה.

ולרונאלדו השני

הרונאלדו השני, זה שכבר משחק בריאל מדריד, קיבל מסרים ברורים מהמאמן החדש פאביו קאפלו: כדי להישאר במועדון תצטרך לעבוד קשה ולהתחיל לרוץ.

הצוות הרפואי יכין לו תוכנית מקיפה שאמורה להוריד ממנו 10 ק"ג לפחות. קאפלו מצפה מהחלוץ שלו את אותם דברים שהוא מצפה משאר השחקנים, ולא יעבור יותר לסדר היום על עיגולי הפינות של הברזילאי. הוא יחויב לעשות הגנה במשחקים, ולא יכול להסתובב על הדשא ללא מעש בזמן שהכדור לא אצל הלבנים.

המאמן האיטלקי גם לא מתכוון לנהל מו"מ עם הכוכב שלו בכל הנוגע לחייו הפרטיים, שיצטרכו להשתנות מהקצה אל הקצה בדרך לאורח חיים מקצועני. אף מאמן בברנבאו לא הצליח לשנות את רונאלדו, אבל קאפלו קיבל מהנשיא קלדרון הבטחה שיש לו את הסמכות המלאה לעשות כראות עיניו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully