וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה ירדה מבן דיין

ניר איסקוב

10.7.2006 / 20:47

ראשי בני יהודה שוחחו עם ברקוביץ', והודיעו לו כי המגן סיכם בשכונה ל-3 עונות. הקבוצה של שירזי הפסידה 1:0 מול אשקלון

מכבי נתניה החליטה לרדת מדדי בן דיין, לאחר שראשי בני יהודה שוחחו בימים האחרונים עם אייל ברקוביץ', והדגישו בפניו כי תנאיו של המגן לשלוש העונות הקרובות כבר סוכמו.

בנתניה הודו כי אלי גוטמן גילה עניין בבן דיין בן ה-27, אותו הדריך בהפועל ב"ש, אולם כאמור ויתרו עליו עקב הסיכום עם בני יהודה. נתניה החתימה לאחרונה את המגן השמאלי, דודי פדלון, ששיחק אשתקד בהפועל נצרת עילית.

למרות זאת, השידוך בין בן דיין לבני יהודה עדיין לא מתממש. סוכן השחקנים, דן ברנט, שיצר את הקשר בין השחקן לקבוצתו הנוכחית, קולוראדו ראפידס מליגת ה-MLS בארה"ב, סיפר כי בקרב ראשי הליגה קיים כעס רב על המגן, שניהל מגעים עם בני יהודה בזמן שחוזהו פג רק באוקטובר, ושהקבוצה האמריקנית מחזיקה באופציה להאריכו בשנתיים נוספות. יש מנהלת ליגת ה-MLS היא הסמכות העליונה בשחרור שחקנים, לא הקבוצות עצמן.

"האמריקנים מאוד לא אוהבים את המגעים החשאיים שדדי ניהל עם בני יהודה", אמר ברנט, שנתבקש על ידי בני יהודה לסייע בהעברת בן דיין. "השחקן היה בירידה מוחלטת, ואז הוא התחיל לשחק טוב, בנה לעצמו כותרות בארה"ב ובישראל, ורצה לנצל את הנוחיות והפריבילגיות כדי לחזור לארץ. לפני חודש, דדי התחיל לרמוז שהוא רוצה לחזור ארצה, כל פעם מסיבה אחרת. המזל של דדי הוא שהמאמן שלו מאוד אמפאטי ולא אוהב ששחקנים מתלוננים. מצד שני, הוא לא רוצה ליצור חלל ורפיון שעלולים לעלות ביוקר".

ברנט הגדיר את הסיכויים למימוש העסקה כ"אופטימיות זהירה": "כרגע, האמריקנים דורשים על דדי 100 אלף דולר, אבל אני אשתדל לעשות מה שאני יכול. האמריקנים לא פראיירים, ואני מקווה שדדי לא יעשה שטויות בימים הקרובים. אם נתניה ירדה מהפרק, אז הסיכוי הוא יותר טוב".

אבו סיאם לא מועמד

בבני יהודה טוענים כל העת כי בן דיין ינחת בסופו של דבר בשכונת התקווה. בנוסף, הבהירו במועדון כי צירופו של סאלם אבו סיאם, ששוחרר ממכבי ת"א, אינו עומד על הפרק.

מחר (שלישי) עתידה להתקיים פגישה בין חזי מגן ליו"ר מכבי הרצליה, אריאל שיימן, בנוגע להעברת ליאור אסולין. שיימן הודיע בעבר כי לא יהיה מוכן להשאיל את אסולין למשך עונה נוספת, כפי שהיה בשנתיים האחרונות עם בית"ר ירושלים, אולם יחסיו הטובים עם מגן, בנוסף לנכונות בני יהודה "לפתוח את הכיס" עשויים לשנות את התמונה.

בני יהודה הפסידה הערב (שני) 1:0 מול הפועל אשקלון במשחק אימון שנערך בספורטק דרום. מאור ג'אנח כבש את השער במחצית הראשונה, שלקראת סיומה החמיץ אימורו לוקמן בעיטת 11 מטר.
המאמן ניצן שירזי, שיתף במשחק את כל שחקני הסגל, וניכר היה כי חוליית ההתקפה שלו זקוקה לתגבור.

עדכון ראשון: 10.7.06, 18:11
עדכון אחרון: 10.7.06, 20:47

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully