וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם שלף יחמיץ את פתיחת אימוני הנבחרת

שגיא ניר

10.7.2006 / 17:36

הקפטן לשעבר ייעדר עוד שבועיים בשל הפציעה בקרסול, איתי לב זומן לעבות את הסגל. נחתם הסכם עבודה בין האיגוד לשחקני הנבחרת

ביום שלישי הבא תפתח נבחרת ישראל את הכנותיה למוקדמות אליפות אירופה, אם כי בהרכב חסר. פרט לפציעתו הקשה של טל בורשטיין לפני כחודש, תחסר הנבחרת גם את הקפטן הקודם שלה, גור שלף. שלף עבר לפני כחודש ניתוח אורתוסקופיה בקרסולו, ואחרי פעולה כירורגית נוספת שעבר לאחרונה הוא צפוי להעדר כשבועיים נוספים ולהחמיץ את פתיחת האימונים.

שחקן נוסף שייעדר מפתיחת האימונים הוא יותם הלפרין שישתתף בליגת הקיץ במדי סיאטל סופרסוניקס, ויחד עם האיחור באישור של ג'יימי ארנולד ועמית תמיר מצטמצם עד מאוד סגל ה-18 שקבע המאמן, צביקה שרף. בשל המצב, זומן איתי לב לפתיחת האימונים.

במקביל, חתמו היום (שני) איגוד הכדורסל וארגון השחקנים על הסכם הנבחרות החדש המסדיר את תנאי השכר ותנאי ההעסקה הכוללים של שחקני ושחקניות נבחרות ישראל. במסגרת ההסכם נקבע כי בכל עת שהשחקנים יתאמנו או ישחקו במדים הלאומיים יתקיימו יחסי עובד - מעביד ביניהם לבין איגוד הכדורסל.

איגוד הכדורסל התחייב להפריש עבור השחקנים תשלומים לקרן פנסיה, קופת גמל ופיצויים. זאת, כמובן, בנוסף לשכר עבור ימי אימונים ומשחקים. שחקן או שחקנית נבחרת יקבלו עבור כל יום אימון 362 שקלים ומי שיש לו ילדים יקבל עוד 73 שקלים ליום (435 בסך הכל). עבור ניצחון של הנבחרת יקבל כל אחד מהשחקנים פרמייה של 1594 שקלים. כמו כן, יפריש האיגוד 8.33% משכר השחקן לטובת פיצוי פיטורין, 10% עבור קרן השתלמות ו – 10% לקרן פנסיה.

על ההסכם חתמו יו"ר האיגוד, ירמי אולמרט, יו"ר ארגון השחקנים, ניר אלון, תמר מעוז, קפטנית נבחרת הנשים, ועידו קוז'יקרו בשם הנהלת הארגון.

ניר אלון אמר: "אני שמח על חתימת ההסכם עם האיגוד שמסדירה את אופן ההעסקה של שחקני הנבחרות הלאומיות. המעמד של השחקנים, כעובדים שכירים, יאפשר להם לקבל פיצויים, קרן השתלמות וקרן פנסיה כמו כל עובד אחר במשק. אני רוצה לברך את ירמי אולמרט ולהחמיא לו על ניהול ענייני ויעיל של המו"מ שהוביל ליישוב המחלוקות שהיו קיימות בעבר ביננו. אין ספק שזו תחילתה של תקופה חדשה ביחסינו עם איגוד הכדורסל אני משוכנע שמעתה יוכלו השחקנים להתרכז אך ורק בכדורסל נטו ולהצליח באתגרים שעומדים לפניהם."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully