וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון יחתום על חוזה קצר טווח

10.7.2006 / 13:44

האולסטאר של קליבלנד יוותר על חוזה המקסימום לשחקן עם ותק כשלו, כדי לבדוק אם קליבלנד מתקדמת והופכת למועמדת לאליפות

לברון ג'יימס יאריך את חוזהו בקליבלנד קאבלירס, אבל בניגוד להערכות מוקדמות, כעת נראה כי החוזה לא יהיה בסכום ובמשך הזמן המקסימליים לשחקן עם ותק כשלו, 80 מיליון דולר ל-5 שנים, אלא של 60 מיליון ל-4 שנים, עם אופציה ליציאה אחרי 3 שנים.

הוויתור של ג'יימס בא ביוזמתו. קודם להודעה על החתימה נפוצו שמועות כאילו ג'יימס מתכוון לערוק לקבוצה בשוק כלכלי גדול יותר, כמו ניו יורק, ניו ג'רזי או שיקגו, צעד שהיה מגדיל באופן משמעותי את הסכומים אותם הוא מרוויח מפרסום. לבסוף הצהיר ג'יימס כי יחתום, אבל נראה שאין הוא רוצה להתחייב לקאבלירס לטווח ארוך, על מנת לבחון אם הקבוצה מתחזקת והופכת מועמדת לתואר. אם בעוד שלוש שנים לא תתמודד קליבלנס על האליפות, יוכל ג'יימס לעבור לקבוצה חזקה יותר, בגיל 24 בלבד.

קליבלנד מחפשת כעת שחקנים שיעבו את הצוות המסייע של לברון. השמות האחרונים שהועלו הם הרכז מרקוס בנקס, ששיחק בעונה החולפת במינסוטה ובבוסטון, וג'קי באטלר, הסנטר המחליף של ניו יורק, שסיים עונת רוקי מרשימה למדי.

דאלאס בעקבות קיי מארט

בארה"ב מעריכים שדאלאס מאבריקס חפצה בשרותו של קניון מרטין, ותנסה להעביר אותו מדנבר. הנאגטס יבקשו בתמורה כ-6 שחקנים, ביניהם ג'רי סטקהאוס.

* סיאטל סופרסוניקס רצתה להעביר את הפורווארד שלה, כריס ווילקוקס לקבוצה אחרת אבל כעת מהלך כזה לא נראה אפשרי, כשלמעט קבוצות נותר מקום פנוי בתקרת השכר. הסוניקס וסוכנו של השחקן ינסו להגיע לפשרה בדמות החתמה מחודשת של ווילקוקס ונסיון להעבירו בטרייד לקבוצה אחרת.

* רון ארטסט, שחקן הסקרמנטו קינגס, מאשים את סן אנטוניו ביחס לא הוגן כלפי קבוצתו במהלך סדרת הפלייאוף בין השתיים בעונה שעברה. ארטסט טוען שלחדר ההלבשה של האורחים באולמה של הספרס הופרח גז, ושהיחס לשחקנים בבתי המלון בעיר לא היה טוב.

"בשני המלונות בהם שהינו קיבלנו יחס רע, אבל בשני זה היה ממש נורא. שם העירו אותנו מוקדם מדי, הגישו לנו ארוחת צהריים מאוחר מדי. ביום של משחק אתה חייב לאכול צהריים בשעה מאוד מסויימת", אמר השחקן.

ארטסט הוסיף: "בחדר ההלבשה שלנו היה ריח נורא של גז. אני רק יודע שאם הספרס גרמו לנו לנשום גז, היינו צריכים לעשות להם את אותו הדבר".

* השמועות סביב עתידו של אלן אייברסון ממשיכות לפרוח. ה"לוס אנג'לס טיימס" מדווח שבוסטון תציע עבור הגארד המחונן את אל ג'פרסון, ג'ראלד גרין, סבסטיאן טלפייר, ושחקן נוסף שאינו פול פירס. עוד נכתב כי אטלנטה תציע את ג'וש סמית', מרווין וויליאמס, ואל הרינגטון, וגולדן סטייט תציע תמורתו שלושה שחקנים.

* בינתיים החתימה פילדלפיה את בחירות הדראפט שלה רודני קארני ובובי ג'ונס. קארני, שנבחר בסיבוב הראשון על ידי שיקגו ומיד הועבר לסיקסרס, יקבל 2.48 מיליון דולר לשנתיים. פרטי העסקה עם ג'ונס טרם פורסמו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully