וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ו פרייזר יצעד לזירה בגיל 62

10.7.2006 / 12:11

אלוף העולם לשעבר באגרוף, יתמודד נגד ראש העיר של ממפיס, ווילי הרנטון, בן 65 בקרב בן שלושה סיבובים. ההכנסות יועברו למטרות צדקה

מי אמר שמתאגרפים מסיימים את הקריירה בגיל צעיר? ב-30 לנובמבר, יפריכו את התיאוריה הזו שניים, שכבר עברו את גבול ה-60 לחייהם. מצד אחד של הזירה יעמוד ג'ו פרייזר, המתאגרף לשעבר, בן 62, ואילו מן הצד השני יתייצב ווילי הרנטון, ראש העיר של ממפיס, בן 65.

ג'ו פרייזר היה לאלוף העולם באגרוף בשנת 1968. שלוש שנים לאחר מכן התמודד מול הגדול מכולם, מוחמד עלי, בהגנה על תוארו וניצח. ב-1976 תלה את הכפפות לאחר שהפסיד לג'ורג' פורמן. חמש שנים לאחר מכן חזר למיני קאמבק, אחריו פרש באופן סופי כשבאמתחתו, 4 הפסדים בלבד ותיקו אחד, לעומת, 32 נצחונות מתוכם 27 בנוק אאוט.

הקרב הקצרצר בין שני הקשישים ימנה שלושה סיבובים והוא אמור להיערך בבית מלון בממפיס. מארגני הקרב מקווים לגייס כמאה אלף דולר, שיופנו למטרות צדקה, עבור ארגון שפועל נגד השימוש בסמים.

בהתייחסו ליכולותיו של פרייזר, שיבח ראש העיר את המתאגרף לשעבר, אך לא חסך גם מחמאות מעצמו:" הידיים שלי זזות כל כך מהר, שזה מפחיד אותי לפעמים. אני מתייחס לקרב הזה ברצינות המלאה". ואכן הרנטון יחל בהכנות חודשיים לפני הקרב. יעזרו לו לא אחרים משוטרי העיר.

את הרעיון הגאוני לקרב הגה ג'ק מאייר, חבר באגודה למלחמה בסמים, אלוף ארצות הברית בכפפות הזהב לשנת 1972.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully