וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראנדזלוביץ' הבקיע במשחק אימון של נתניה

רומן רוזנבלט

10.7.2006 / 19:50

החלוץ הסרבי הבקיע בדקה ה-29 ב-0:2 על עירוני רמה"ש מהלאומית. פיטו הבקיע את השני. גזל מתקרב, סטרול כנראה יישאר

מכבי נתניה קיימה היום (שני) במכון וינגייט את משחק האימון השני שלה, הפעם מול עירוני רמה"ש מהלאומית. הקבוצה של יאמר ניצחה 0:2, כאשר המבקיעים היו הנבחן פרדרג ראנדזלוביץ' (דקה 28) מבישול של אדריאן פיטו, ופנדל של פיטו (43) אחרי הכשלה על אמיר טגה. במחצית השניה שותפו הרבה שחקנים, כולל אבי סטרול, איתי שכטר ואופיר חיים שלא פתחו בהרכב.

במשחק נכחו כ- 150 אוהדים. עוזר המאמן, מרקו בלבול: "אנחנו ממשיכים להתכונן ובסך הכל הדברים מתחילים להראות טוב יותר. ראנדז'לוביץ ימשיך להיבחן בקבוצה. כ-90 אחוז מהסגל הנוכחי ייצא אתנו למחנה האימונים, ואם מישהו יצטרף אתם תדעו על כך".

מגן הקבוצה אבישי ז'אנו, שהיה בין הבולטים במחצית השנייה: "אנחנו נעשה כל כדי לתת עונה טובה גם עבורנו וגם עבור האוהדים, בכל מועדון התחברתי לקהל והקהל הזה מכיר אותי טוב. אלוהים אוהב אותי והחזיר אותי למכבי נתניה, שפה פרצתי ואני מתכוון להחזיר על הכל".

בעיתוני רומניה פורסם אתמול על התעניינותה של סטיאווה בוקרשט בבלם אבי סטרול, כאשר צוין כי לשחקן דרכון רומני מה שעשוי להקל עליו להגיע לקבוצה. בנתניה מציינים כי השחקן ככל הנראה יישאר במועדון, אך עם זאת, ההחלטה היכן לשחק היא בסופו של דבר בידיו של הבלם.

באימון אתמול נבחן קשר צעיר, יוצא קבוצת הנוער של הפועל כפ"ס, דניאל ברק. רביד גזל ממשיך להתקרב לקבוצה, ובימים הקרובים ייתכן כי יקבל שחרור ממכבי חיפה.

היום לפני משחק האימון, בשעה 16:00 תתקיים הגרלה של 2 כרטיסי טיסה למחנה האימונים של הקבוצה ושהייה של 3 ימים במחנה בין אוהדי הקבוצה שנרשמו למועדון החברים של המועדון. אתמול הוערך מספר הנרשמים בכ-700 איש. ההנהלה הוזילה את מחירי המנויים לסטודנטים מ-700 שקל ל-500 שקל, למחירים של מנויי חייל ונוער.

עדכון ראשון: 10.7, שעה 12:41
עדכון אחרון: 10.7, שעה 19:50

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully