וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאר ירדה למקום ה-25

10.7.2006 / 12:14

רשמה ירידה של דירוג אחד. בגברים עלה בגדאטיס שישה שלבים ונכנס לעשיריה הראשונה. רודיק, לעומתו צנח למקום ה-11

שחר פאר, המחבט מספר אחד של ישראל, רשמה ירידה של מקום אחד בדירוג, למקום ה-25. הטניסאית הצעירה, שהצליחה מצוין על חימר ונכנסה לטופ 30, לא הצליחה לשחזר את הצלחתה על הדשא הלונדוני כמו על החימר של פריז. פאר הודחה בסיבוב השני של ווימבלדון על ידי פנג שוואי.

אנה סמאשנובה, לעומת זאת שמרה על מיקומה בדירוג. סמאשנובה המדורגת במקום ה-42 בעולם, גם לא צלחה בטורניר היוקרתי בעולם כאשר הודחה בסיבוב הראשון על ידי מריה שראפובה.

בעשיריה הראשונה בנשים לא נרשמו שינויים משמעותיים, לאחר שארבע המדורגות ראשונות הגיעו לחצאי גמר בווימבלדון. אלנה דמנטייבה הרוסיה רשמה עלייה נאה של שני מקומות למקום השישי. עלייה מרשימה נוספת, של שמונה מקומות, רשמה הסינית, נה לי, שהגיעה עד לרבע הגמר בווימבלדון וזינקה למקום ה-22.

בגדאטיס נכנס לעשירה הראשונה

בדירוג הגברים, לעומת זאת, נרשמו עליות וירידות חדות יותר. ארבעת המקומות הראשונים נותרו ללא שינוי, כשאת הקפיצה הגדולה ביותר עשה מרקוס בגדאטיס, הכוח העולה בטניס העולמי, שנכנס לעשיריה הראשונה. הקפריסאי אשר רשם עלייה של שישה מקומות בדירוג, העפיל למקום העשירי בעולם. בגדאטיס בן ה-21, הגיע לחצי גמר ווימבלדון, שם לא יכול היה לנדאל.

בניגוד לקפריסאי, ירידה חדה נרשמה בגזרתו של אנדי רודיק, שירד שישה מקומות, עד למקום ה-11 בעולם.

עלייה מצויינת נוספת עשה ראדק סטפאנק שהצטרף לחברה המכובדת של עשרת הגדולים. הצ'כי, שהגיע לרבע הגמר בלונדון, שם הודח על ידי ביורקמן, רשם עלייה של חמישה שלבים, למיקום השמיני בדירוג.

יונאס ביורקמן, השבדי בן ה-33 שעשה טורניר מצוין והודח בחצי הגמר על ידי הפנומן, רוז'ה פדרר, רשם קפיצה מדהימה של 30 מקומות עד למקום ה-29 בעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully