וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'יטה לא יגיע לבית"ר

אסף שקד

10.7.2006 / 20:10

בעקבות לחץ שהפעילו אוהדי סטנדרד ליאז' על הקבוצה, החליטו הבלגים לא לשחרר את הקונגולזי. המסיבה של גאידמק תיערך כרגיל

מוחמד צ'יטה, חלוצה של סטאנדאר ליאז', שהיה אמור להגיע לבית"ר ירושלים, לא יגיע בסופו של דבר לקבוצה. כפי שפורסם בוואלה! ספורט אתמול (ראשון), התקשורת בבלגיה ואוהדי ליאז' יצאו בהתקפה חריפה על ראשי המועדון ששיחררו את השחקן והשיגו. היום נשא הלחץ פרי, כשהנהלת המועדון חזרה בה והודיעה לבית"ר כי לא תשלרר את השחקן.

אמש שיחקה ליאז' במשחק אימון ללא צ'יטה, הפסידה 0-1 ונראתה רע מאוד. כלי התקשורת ביחד עם אוהדיה הרבים של הקבוצה החלו להפעיל מכבש לחצים על ראשי המועדון כשאוהדים בודדים אף איימו בנקיטת צעדים חריפים במידה והשחקן ישוחרר. הפגנת המחאה לשחקן עזרה בסופו של דבר, והיום התקשר נשיא ליאז' לולדימיר שקלאר, הצטער בפניו על הסיכום שכבר הושג והודיע לו כי השחקן ישאר בבלגיה ולא יעבור לבית"ר ירושלים.

בבית"ר קיבלו בהלם את ההודעה. השחקן הקונגולזי היה אמור להפוך לשחקן מרכזי מאוד בבית"ר, אך ההודעה של ראשי ליאז' גרמה לבית"ר לשנות תוכניות. כעת תחפש בית"ר חלוץ זר בכיר כששמו של אלחסן קייטה הגנאי עלה שוב.

כבר אתמול הגעתו הצפויה של צ'יטה לישראל גרמה לכלי התקשורת בבלגיה ובמיוחד לאתרי האינטרנט של סטנדרד ליאז' לצאת מגדרם ולכנות את העזיבה של צ'יטה כ"אבדון גדול". אתרי האוהדים של ליאז' הוציאו כתבות, נחרצות על כך שהקבוצה איבדה את אחד השחקנים הטובים שהיו לה בשנים האחרונות. בפורומים השונים הפך השחקן לשיחת היום כשהקהל הבלגי כעס מאוד על הנהלת הקבוצה ששיחררה את השחקן.

יום של בשורות לא נעימות

פיפ"א העבירה היום להנהלת הקבוצה מכתב על פיו חייבת הקבוצה לשלם באופן מיידי 220 אלף דולר לפרטיזן בלגדר הסרבית, חוב שבית"ר חייבת על שני שחקנים ששיחקו בשורותיה בתקופת אלי גוטמן, מילאן סטויונבסקי וברנקו סאביץ'. מסתבר כי הקבוצה הסרבית כבר פועלת בעניין למעלה משנה, ולאחר שראשי המועדון הסרבי ניסו להגיע להנהלת בית"ר ולא הצליחו, החליטו בפרטיזן לפנות לפיפ"א ודרכה לגבות את הכסף מבית"ר.

כעת חייבת בית"ר להעביר את הכסף באופן מיידי לסרבים וזאת על מנת לא להיענש, בפיפ"א רואים בחומרה מקרים מסוג זה והענוש הצפוי על הקבוצה במידה ולא תעביר את הכסף לפרטיזן עלול להיות יקר ולכלול אי השתתפות במפעלים האירופאים. מבית"ר נמסר כי בימים הקרובים היא תבדוק את הבעיה.

החלוץ השני- ז'ואונו פינטו, הצטרף למחנה האימונים וינחת עם הקבוצה ביום שלישי לפנות בוקר. מילובאן מירוסוביץ' אגב אמור לנחות בישראל ביום שלישי לקראת שעות הצהריים וגם הוא יערוך מספר אימונים בארץ לפני היציאה למחנה ברומניה.

בבית"ר ינסו להחתים את הקשר הברזילאי של מריטימו, וויניו, אך עלותו הגבוהה מערימה מעט קשיים בהבאתו. בשבוע הקרוב יעשו בבית"ר את מלוא המאמצים על מנת להנחיתו כמה שיותר בארץ ולצרפו למחנה ברומניה.

ביום שלישי בשעה 4 לפנות בוקר תנחת בית"ר ירושלים בנתב"ג לאחר מחנה בן שבועיים אותו קיימה בהולנד. אל מול אוהדים המתנגדים לצירופו של בוקארי סאדאת, צפויים להגיע לנתב"ג עשרות אוהדים שיתמכו בשחקנים וירעיפו עליהם אהבה, בעיקר על שחקני הרכש החדשים- פינטו ובקארי.

ביום חמישי בערב תקיים בית"ר משחק אימון בבית שאן מול קרית שמונה. ביום ראשון תקיים הקבוצה משחק נוסף, הפעם מול הפועל חיפה במגרש בקריית גת (כניסה 20 שקלים) וביום שני הקרוב תמריא הקבוצה למחנה אימונים בן שבוע ברומניה.

המחנה ברומניה, בניגוד למחנה בהולנד, יתרכז אך ורק במשחקי אימון ולא יגע בכושר גופני. הקבוצות מולם בית"ר תתמודד טרם ידועה, אך במהלך השבוע מתוכננים כארבעה-חמישה משחקים מול קבוצות רומניות, בהם יבחן ארדילס את ההרכב החדש כולל שלושת הזרים החדשים ובתקווה כי זר נוסף יחתום עד אז.

המסיבה של ארקדי תתקיים כמתוכנן

המסיבה הגדולה שמתכנן ארקדי גאידמק לאוהדי בית"ר ירושלים ביום רביעי הקרוב, תתקיים בכל זאת בגן סאקר בשעה 19:00. [[ארקדי גאידמק]] הבטיח לאוהדי הקבוצה כבר לפני למעלה מחצי שנה כי הוא יקיים עבור האוהדים מסיבה ענקית, וחגיגות 70 שנה למועדון היוו עבורו סיבה מספקת למסיבה.

בתחילה היה נראה כי משטרת ירושלים לא תאפשר את קיום המסיבה במקום המתוכנן בגן סאקר בירושלים. אלא שהיום ערכו ראשי הקבוצה סיור עם המשטרה, שבסיומו שוכנע הצוות המשטרתי לערוך את המסיבה כמתוכנן.

לקראת שעות הצהריים נתנה המשטרה לראשי בית"ר אישור סופי לקיים את המסיבה כמתוכנן בגן סאקר. כחלק מהמסיבה יוקם אוהל V.I.P גדול בו יתכנסו על המוזמנים המיוחדים של שקלאר וגיאדמק ביניהם גם שחקני עבר של הקבוצה ושחקנים בהווה, כמו כן יופיעו אומנים שונים וההערכה היא כי למעלה מ-50 אלף איש יגיעו למסיבה, חלקם גם תושבי ירושלים ולא בהכרח אוהדי הקבוצה

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

יצחקי: הגיבוש הצליח

לקראת השעה 4 לפנות בוקר תנחת הקבוצה בישראל וצפוייה להתקבל ע"י עשרות אוהדים.

ברק יצחקי שהיה אחד השחקנים הבולטים במחנה ואף כבש שלושה שערים מתוך שישה שכבשה הקבוצה במהלך משחקי האימון, סיכם את המחנה: "היה לנו מחנה טוב מאוד, בניגוד לשנים קודמות בהן המחנה היה 10 ימים, הפעם הוא היה ארוך יותר, אינטנסיבי יותר, אבל גם מהנה. סה"כ המטרה הגדולה שבגללה באנו להולנד היא להתגבש הן מבחינה חברתית והן מבחינה קבוצתית-מקצועית ואני חושב שהצלחנו במשימה הזאת", סיפר יצחקי.

"במהלך הפגרה עזבו אותנו לא מעט שחקנים והצטרפו שחקנים, היה חשוב מאוד שנתגבש עוד לפני שהליגה תתחיל ואחרי שבועיים אני יכול לומר בוודאות שהגיבוש הצליח והשחקנים הכביכול חדשים הם כבר חלק בלתי נפרד מאיתנו. אסור לשכוח שהמחנה הזה לא היו איתנו הזרים שהצטרפו לקבוצה, אבל אני מאמין שבמחנה הקרוב ברומניה נתחבר גם איתם כמה שיותר מהר".

קובי מויאל שעבורו היה זה מחנה האימון הראשון בקבוצה הבוגרת, סיכם את המחנה ואמר: "זה היה המחנה הראשון שלי ובהתחלה היתה לי קצת התרגשות, אבל מאימון לאימון ההתרגשות עברה ונכנסו חזק לקצב האימונים".

ביום חמישי בערב תקיים בית"ר משחק אימון בבית שאן בשעה 18:00 (כניסה 20 ¤) מול קריית שמונה. ביום ראשון תקיים הקבוצה משחק נוסף, הפעם מול הפועל חיפה במגרש בקריית גת גם בשעה 18:00 (כניסה 20 ¤) וביום שני הקרוב תמריא הקבוצה למחנה אימונים בן שבוע ברומניה.

המחנה ברומניה בניגוד למחנה בהולנד, יתרכז אך ורק במשחקי אימון ולא יגע בכושר גופני. הקבוצות מולם בית"ר תתמודד טרם ידועות, אך במהלך השבוע מתוכננים כארבעה-חמישה משחקים מול קבוצות רומניות, בהם יבחן ארדילס את ההרכב החדש כולל שלושת הזרים החדשים, בתקווה כי זר נוסף יחתום עד אז.


עדכון ראשון: 10.7.06, 1:01
עדכון אחרון: 10.7.06, 20:09

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully