וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלוץ קמרוני להתרשמות במכבי ת"א

10.7.2006 / 21:46

מואסו אמבסה בן ה-20 ינחת למספר ימי התרשמות בקרית שלום. עידו עינן ומייקל וורוויק שוחררו, חי אטיאס יוחתם כנראה

חלוץ קמרוני בן 20, העונה לשם מואוסו אמבסה, ינחת בישראל למספר ימי התרשמות במכבי תל אביב. אם ירשים, עשוי המאמן אלי כהן לצרפו לקבוצה. כהן הודיע אתמול (שני) לסאלם אבו סיאם כי הוא אינו נמצא בתוכניות שלו לקראת העונה הקרובה.

כהן ערך אתמול אחה"צ שיחה אישית עם המגן. במהלך השיחה, הודיע 'השריף' למגן, כי הוא אינו כלול בתוכניות הצוות המקצועי לעונה הקרובה מסיבות מקצועיות.

אחת הסיבות לכך, נובעת מעסקת החליפין הקורמת עור וגידים בין קרית שלום ומלאבס. במהלכה, אמור לעבור המגן להפועל פ"ת בצירוף כ-400 אלף דולר, בתמורה ליוסי שבחון.

אלי כהן אמר לאחר השיחה לאתר הרשמי של מכבי ת"א: "ההחלטה היא מקצועית בלבד, השחקנים הצעירים בעלי הפוטנציאל ישולבו יותר במהלך העונה".

המאמן הודיע גם ליקיר שינה ולאיציק שמש כי הם אינם כלולים בתוכניות הקבוצה לעונה הבאה. שני הקשרים הנבחנים, מייקל וורוויק ועידו עינן, שוחררו. לעומתם, הקשר חלוץ מגדנ"ע יהודה, חי אטיאס, כנראה יוחתם.

מכבי ת"א ניצחה היום (ראשון), במשחק האימון השלישי שלה את קבוצת בני לוד, בתוצאה 1:2. הלודאים, שעלו בסיום העונה החולפת לליגה הלאומית, פתחו רע את המשחק, כאשר כבשו כבר בדקה הרביעית של המשחק, אך לשער הלא נכון לאחר הגבהה של תמיר כהן.

בדקה ה-60 ערך אלי כהן חילוף מנצח, כאשר משה ביטון הוחלף על ידי עומר פרץ, הרכש הטרי של הקבוצה, שחצה את הכביש והחליף מאדום לצהוב. לא עברה דקה והחלוץ הצעיר השכיל להכפיל את היתרון, בשערו הראשון העונה במדי הצהובים. את השער בישל מחליף נוסף, חי אטיאס, שהחליף את אבי נמני.

לפני שריקת הסיום, הצליחה בני לוד להבקיע גול לרשתו של גיא סולומון שהחליף את טברטקו בין הקורות.

ההרכב הפותח: טברטקו, שפונגין, יחיאל, מישאלוב, שטרית, מנשרוב, תמיר כהן, אבי נמני, רוסו, משה ביטון ורועי דיין.

עוד שותפו במשחק: תמיר כחלון, ליאור ז'אן, קובי מוסא, שירן ייני ואיציק שמש.

מכבי ת"א פתחה הבוקר (ראשון) את שבוע האימונים בצורה מעט שונה. את הקשיחות של השריף, החליפה ההיתוליות של מאמן הכושר, איציק בן מלך, שהתרכז סביב נושא שיפור הזריזות, קואורדינציה וכח מתפרץ. התרגילים היחודיים גרמו לאימון לעבור ברוח טובה מאוד ואף גרמו לשחקנים לחייך ולצחוק, למרות השעה המוקדמת בבוקר. בערב קיימה הקבוצה אימון נוסף, ממנו נעדר ארז מסיקה הפצוע.

באימון צפו כמאה ילדים מקייטנת "ספורטיבי" אשר עודדו את השחקנים ובסיום האימון אף קיבלו מהם חתימות.

עדכון ראשון: 9.7.06, 19:20
עדכון אחרון: 10.7.06, 21:46

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully