וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איראלה מתרחק מהפועל ת"א

ניר איסקוב

9.7.2006 / 21:10

הפרגוואי ציפה לחתום מיידית ולא לעבור מבדקים והחרים את משחק האימון מול הפועל רעננה 1:1. השחקנים לא קיבלו משכורות חודשיים

הקשר הפרגוואי פדרו איראלה, לא הגיע הערב למשחק האימון של הפועל ת"א מול הפועל רעננה מאחר שהוא מסרב להבחן בקבוצה, ודורש להיות מוחתם ללא מבחנים. איראלה עבר הבוקר בהצלחה בדיקות רפואיות ואף השתתף באימון הבוקר של מחזיקת הגביע, אך משנודע לו כי הוא הגיע להתרשמות בלבד ולא לצורך חתימה, הוא הודיע כי אין בכוונתו להופיע למשחק.

סוכנו של השחקן, ג'קי דהאן, אמר בתגובה: "קרתה פה אי הבנה מצערת. השחקן היה בטוח שהוא מגיע לבדיקות רפואיות ולחתימה, ואילו הפועל ת"א רצתה להתרשם ממנו בכמה אימונים. אני מאוד מכבד את הפועל ת"א ומבין אותם. אני גם מצטער בשביל שני הצדדים כי הוא באמת שחקן מצוין".

כרגע קיים נתק בין הצדדים ונראה כי איראלה ימריא בימים הקרובים בחזרה למולדתו. הבלם הארגנטינאי חאבייר פאאאס הגיע למשחק האימון אך לא שותף בו. במקום זאת הוא ערך אימון ריצה אישי. העברתו של תומר חליבה מהפועל ב"ש להפועל ת"א נסגרה סופית. מחזיקת הגביע תשלם עליו דמי השבחה בסך 100 אלף דולר.

הפועל ת"א סיימה בתיקו 1:1 את משחק האימון הראשון שלה העונה מול הפועל רעננה בוולפסון. רעננה הובילה במחצית הראשונה משער של הנבחן הקולומביאני הקטור דה סנטוס, הפועל ת"א הישוותה במחצית השניה משער של רמי דואני. יצחק שום החליף במחצית השניה את כל ההרכב הראשון לטובת המחליפים.

מהמשחק נעדר גיל ורמוט, שהתאמן בשבוע האחרון באופן חלקי עקב כאבים בשוק. הקשר הצעיר צפוי לחזור לאימונים מלאים כבר בימים הקרובים.

שחקני הפועל ת"א לא קיבלו משכורות בחודשיים האחרונים, והביעו פליאה על העיכוב הלא שכיח בתשלומים. אחד מהם אמר לוואלה! ספורט שלא לייחוס: "כל הזמן אומרים לנו 'מחר, מחר', אבל לא משלמים. זה לא משהו שכיח, אבל זה מפריע לנו. אנחנו מנסים להתנתק מזה במשחקים ובאימונים, אבל צריך לזכור שיש לנו משפחות לפרנס".

מהפועל ת"א נמסר בתגובה: "את המשכורת המדוברת (חודש יוני נ.א.) אמורה להעביר קבוצת 'כתר', ובהנהלה משוכנעים כי הכסף יעבור בקרוב והמשכורות תשולמנה".

בצל הדברים, יש לציין כי ההסכם הרשמי להעברת זכויות הניהול של המועדון לשנתיים הקרובות, בין קבוצת "כתר" לקבוצת מוני הראל, טרם נחתם, אם כי כבר הושגו הבנות בנושא.

עדכון ראשון: 9.7.06, 18:36
עדכון אחרון: 9.7.06, 21:10

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully