וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איגוד השופטים לא שילם משכורות מאז חודש מארס

רומן רוזנבלט

9.7.2006 / 14:43

מלבד לשופטי ליגת העל והליגה הלאומית, איגוד השופטים חייב משכורות של שלושה חודשים. צבי רוזן: "זה נכון, תכף איצ'ה יחזור"

אחרי כל התהפוכות שעברו על איגוד השופטים במהלך השנה האחרונה בתחום המקצועי, מתברר שגם בתחום הכלכלי המצב אינו מרנין. נכון לתחילת חודש יולי השופטים בכל הארץ, להוציא שופטי ליגת העל וליגה לאומית שלהם יש חוזה אישי, לא קיבלו משכורות מאז חודש מארס האחרון, דהיינו עבור חודשיים וחצי של משחקי ליגה.

אותם שופטים הביעו תרעומת על כך שכלל השופטים - החל מליגות הילדים והנוער ועד לעוזרי שופט בליגות הלאומית, העל ובינ"ל וכן מבקרים בליגות השונות - לא מקבלים שכר זמן רב כל כך. אחד מהם אמר היום (ראשון) לוואלה! ספורט: "איך ייתכן שעברו ארבעה חודשים ולא קיבלנו משכורת? בעבר היו מקרים שהיו עיכובים של 10-20 ימים, תקופת זמן סבירה, אבל לא פרק זמן כה גדול. דורשים מאיתנו באיגוד להיות מקצועיים, להתאמן, להגיע בזמן למשחק, וזה מה שאנחנו מקבלים בתמורה? יש לא מעט צעירים וחיילים שעוזבים ביום שבת, היום החופשי היחידי בד"כ, את המשפחה, את החברות ומגיעים לשפוט ועבורם המשכורת הזו עוזרת במימון הוצאות שונות במהלך השבוע. מעניין מה היה קורה אם למי מאנשי ההתאחדות היו מעכבים את המשכורת ולו בחודש אחד".

מספר שופטים נוספים ששמעו את הדברים אישרו את עניין העיכוב הגדול במשכורות. יו"ר איגוד השופטים, צבי רוזן, מסר בתגובה: "הפרטים אכן נכונים, ואנחנו פועלים בימים אלה לתשלום המיידי של כל הכספים המגיעים, מיד עם חזרתם ארצה של יו"ר ההתאחדות לכדורגל, איצ'ה מנחם, וסגנו, אבי לוזון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully