וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עונש כבד לאריק בנאדו

רומן רוזנבלט

9.7.2006 / 19:28

ועדת המשמעת של מכבי חיפה קבעה כי השחקן יקנס במשכורת של שני ימי אימון על כל יום העדרות שלו. הבלם לא הגיע לדיון

מכבי חיפה התאמנה היום (ראשון) בקור ההולנדי, כאשר אלון חרזי ורפאל אולארה, ששיחקו אמש 90 דקות במשחק האימון מול גנק הבלגית, שוחררו מן האימון.

אלן מסודי, שאבייר אנדרסון, גוסטבו בוקולי, רוברטו קולאוטי, חיים מגרלשווילי ויניב קטן קיימו אימון חלקי, גם כן בעקבות דקות משחק רבות מול גנק. עבאס סואן נטש את האימון באמצע, בשל מתיחה קלה.

לקבוצה נותרו עוד שני משחקי אימון, מול סנט. טרודן ו-פ.צ. בריסל הבלגיות בימי שלישי ורביעי בהתאמה. הקבוצה תחזור לארץ בצהרי יום שישי, ולאחר 10 ימי אימונים בישראל, תמריא למחנה האימונים השני באוסטריה.

היום התכנסה ועדת משמעת של המועדון במשרדו של היועץ המשפטי של המועדון, עו"ד אודי שוכטוביץ, כדי לדון בעניינו של אריק בנאדו. הרכב הוועדה כלל את איתמר צ'יזיק, מנכ"ל המועדון ועו"ד אודי שוכטוביץ. בנאדו עצמו החרים את הדיון. בועדה נקבע כי הבלם יקנס בשכר של שני ימי אימון על כל יום שיחסיר. עוד הוחלט לקנוס אותו ב-4,500 שקלים בגלל שלא נכח בועדה.

עורך דינו ל בנאדו, רני פינגרר, הגיב לפני כינוס הועדה: "התחלנו בהליך משפטי בנוגע לשחרור השחקן, אשר אליו צריכה הקבוצה להגיב עד ה-11 ביולי. הודענו על ביטול ההסכם בין אריק לבין הקבוצה לאחר הפרתו על ידי המועדון ויו"ר הקבוצה. משכך, לוועדת המשמעת היום אין שום סמכות מבחינתנו".

דובר הקבוצה, רועי דניאל, מסר כי במועדון בודקים בימים אלה את המכתב שנשלח לבית המשפט ועליו מדבר פינגרר. לגבי האפשרות שבנאדו יתעלם גם מהעונש הכספי שהוטל עליו, צפויה מכבי חיפה לטפל בעניין בערכאות המשפטיות המתאימות.

גיז'רמו ישראלביץ' צפוי להגיע בימים הקרובים ארצה ולהצטרף לאימוני הפועל כפ"ס, אליה עבר במסגרת העסקה שבה הגיע אייל משומר לאלופה. בימים הקרובים צפויות התפתחויות בעניינו של רביד גזל שפועל לשחרור לקבוצת האם, מכבי נתניה, באמצעות פרקליטתו, עו"ד קרן שטיינפלד.

עדכון ראשון: 9.7.06, 12:46
עדכון אחרון: 9.7.06, 19:28

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully