וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהריה חוזרת לאופצייה הישראלית

שגיא ניר

9.7.2006 / 11:56

בעקבות צירוף ברקוביץ' כמנג'ר החליטו בקבוצה לרדת מלוקה פאביצ'ביץ', שחתם בפניוניוס היוונית. נהריה לא תשחק ביול"ב קאפ

אחרי שנראה היה כי תצרף לשורותיה את לוקה פאביצ'ביץ' בתפקיד המאמן, שינתה הנהלת עירוני נהריה כיוון. בקבוצה הצפונית, שצירפה בשבוע שעבר את מיקי ברקוביץ' כמנהל מקצועי, ויתרו על אופציית המאמן הזר, וצפויים להודיע ביומיים הקרובים על החתמת מאמן ישראלי, ככל הנראה יעקב ג'ינו.

עם צירופו של ברקוביץ', אמורה קבלת ההחלטות המקצועית בקבוצה להתחלק בינו לבין המאמן המיועד, מה שהוביל ככל הנראה להחלטה לוותר על פאביצ'ביץ'. בעקבות הדברים, חתם המאמן הסרבי בפניוניוס היוונית.

"אני דבק במאמן ישראלי", אומר המנהל המקצועי הטרי, שיהיה בעל תפקיד מכריע בהחלטה. מי שעשוי להרויח מהמהלך הוא יעקב ג'ינו, שכבר הגיע לסיכום עקרוני עם הנהלת הקבוצה, ויועדף ככל הנראה על המועמד השני, אריאל בית הלחמי.

על שיתוף הפעולה בין המנג'ר ברקוביץ' למאמן, אמר יו"ר נהריה עמרם זעפרן: "הם צריכים לעבוד יחד כשמיקי נותן מטריה מקצועית. זה קונספט שלא קיים בארץ - מיקי הוא חלק ממה שהיה חסר לנו בעבר. יהיה לו חלק בהחלטה על החתמת המאמן, החלטה שתתקבל ביום יומיים הקרובים".

מנכ"ל נהריה, אילן וקנין, חזר בסוף השבוע מכנס יול"ב בברצלונה, שם נקבע כי הקבוצה לא תוכל להשתתף השנה ביול"ב קאפ. ליול"ב היתה תכנית להרחיב כבר השנה את המפעל עם 16 קבוצות שיתחרו על 8 מקומות נוספים, אך לאור חילוקי דיעות עם פיב"א הרעיון ירד מן הפרק. נהריה תמשיך לשחק ביורוקאפ, בו הגיעה במשך שנתיים מרחק נגיעה מחצי הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully