וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפדרר החדש?

9.7.2006 / 10:36

אחרי טורניר נפלא ומאזן כמעט מושלם מול המדורג 1, ינסה רפאל נדאל להסיר את סטיגמת מומחה החימר בגמר מול רוז'ה פדרר (16:00)

עם הטייטל "מומחה חימר" שיושב לו כמו קוף על הגב, ועם קיר בטון בדמות שלוש הזכיות הרצופות של יריבו בווימבלדון, יעלה היום (ראשון) רפאל נדאל הספרדי לגמר ווימבלדון 2006 מול המדורג ראשון בעולם, רוז'ה פדרר.

"אני אדחוף אותו בחדר ההלבשה, ואז הוא יעלה קצת מסוחרר למגרש", התלוצץ נדאל לפני ההתמודדות. פדרר רחוק ניצחון אחד מתואר גרנד סלאם שמיני, וזכיה רביעית בווימבלדון שתעמיד אותו בשורה אחת עם פיט סמפראס וביורן בורג. השוויצרי ממשיך לשבור את שיא הניצחונות שלו על דשא שעומד כבר על 47, ועד כה בטורניר לא איבד אפילו מערכה אחת.

מצד שני, הפסיד פדרר ליריבו הספרדי בכל ארבעת המשחקים השנה, כלל הפסדיו ב-2006. נדאל ניצח גם בשישה משבעת המשחקים האחרונים בין השניים. "אני תמיד משחק טוב נגדו", אמר נדאל, שניצח את פדרר לפני פחות מחודש בגמר הרולאן גארוס. "אני פשוט מאמין שאני יכול לנצח כל הזמן. אבל זה לא נורמלי לנצח ארבע פעמים רצופות מול אדם אחד, שהפסיד רק ארבע פעמים כל השנה". פדרר לא מתרגש מהמאזן הלא מרשים מול נדאל: "כשנכנסתי לסבב היה לי מאזן רע נגד כמה שחקנים, אבל הפכתי את כל המאזנים השליליים לחיוביים. עדיף להיות במאזן שלילי מול המדורג 2 מאשר מול המדורג 50".

הטורניר הנוכחי שבר לא מעט סטיגמות נגד נדאל, שהוכיח כי גם מומחה חימר יכול לשחק על דשא ולהשתמש ברשת לצרכיו. גם את הסרב של נדאל, שנחשב לנקודת התורפה שלו, חשו על בשרם יריביו בטורניר, בהם אלוף 1992 אנדרה אגאסי. עם זאת, ניצחון של נדאל הערב עדיין יחשב הפתעה מרעישה.

"מעולם לא הגעתי בקלות רבה כל כך לגמר גרנד סלאם כמו בטורניר הזה, אז אני מקווה שאוכל לסיים אותו בסטייל", התבטא פדרר. ונדאל, אולי מתוך רצון להנמיך ציפיות, מצהיר: "רוז'ה הוא הכי טוב על המשטח הזה והוא פייבוריט בגדול, אבל זה היה הטורניר הכי טוב בחיי בזכות ההגשות החכמות. אני מרגיש עכשיו נוח על דשא. אני צריך לשחק את המשחק הטוב בחיי כדי לנצח, אז אנסה לעשות את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully