וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבו סיאם מעכב את העברת שבחון

ניר איסקוב

8.7.2006 / 23:16

סירובו של המגן השמאלי להצטרף להפועל פ"ת כחלק מעסקת מעבר הקשר למכבי ת"א, דוחה את מימושה. אוהדי מכבי העלו טענות בפני נמני

סירובו של סאלם אבו סיאם להצטרף להפועל פ"ת במסגרת עסקת העברתו של יוסי שבחון למכבי ת"א, מעכבת בשלב זה את מימוש העסקה.

כפי שכבר פורסם, שני המועדונים הגיעו לסיכום עקרוני שלפיו תשלם מכבי ת"א כ-450 אלף דולר להפועל פ"ת עבור שבחון, אך אם העסקה תכלול מעבר של אבו סיאם, בו מעוניינת פ"ת, לעבר השני, אזי יפחת הסכום לכ-400 אלף דולר.

אם אבו סיאם יתמיד בסירובו, תתבצע בימים הקרובים העסקה בלעדיו, אם כי המגן השמאלי בן ה-23 כבר קיבל מסרים על כך שהוא אינו נמצא בתוכניות של אלי כהן. פרקליטתו של אבו סיאם, עו"ד קרן שטיינפלד, אמרה לוואלה! ספורט בתגובה: "לא דיברו אתי ולא עם סאלם. ברגע שייפנו אליי ממכבי, אגיב".

ציון דלל, מבעלי המועדון, אמר: "אני לא מאמין לדברים האלו. לא דובים ולא יער. כל המסע ששבחון מנהל במטרה להשתחרר, לא יעזור לו. הגיע הזמן ששחקנים ילמדו לכבד הסכמים. יוסי שבחון ישחק בהפועל פ"ת בלבד".

מכבי ת"א מנהלת מגעים לצירופו של חלוץ אויפשט ההונגרית, פטר רשאצי בן ה-25. מחר (ראשון, 18:00) תקיים הקבוצה משחק אימון בקרית שלום מול בני לוד, העולה החדשה לליגה הלאומית.

אתמול (שישי) נפגשו נציגי אוהדים של מכבי עם אבי נמני בביתו, והעלו בפניו את טענותיהם בנוגע לניהול המועדון, מצב הקבוצה, היחס לאוהדים והעלאת מחירי המנויים. האוהדים אף איימו בחרם מנויים.

הקפטן מצדו הקשיב לטענות, והבטיח לנסות לסייע לאוהדים.
אורי משיח ושי מזרחי, מראשי האוהדים, אמרו לוואלה! ספורט: "למרות הביזיון הניהולי המלווה את הקבוצה בשנה האחרונה, קנינו 10,000 מנויים. גם בקיץ הזה, כשהכל נראה אפור בהשוואה לשנים קודמות, חיכינו ונתנו שקט כדי לא לגרום נזק. חשובה לנו טובת המועדון, ואם הוא ילך לתהליך של בנייה מחדש ושינוי ניהולי שיתחיל מיחס לאוהדים ולמחלקת הנוער, אז נתמוך בו. נמני זוכה אצלנו לקרדיט גדול, ואנחנו מאמינים לו". נמני סירב להגיב לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully