וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני בעננים"

9.7.2006 / 8:05

אנדי רם הביס עם זוגתו, ורה זוונרבה, את ונוס וויליאמס ובוב בריאן 3:6, 2:6, וזכה בגמר הזוגות המעורבים בווימבלדון: "אין הרגשה יותר שמחה"

אנדי רם השיג אתמול (שבת) תואר מרשים, אחרי שזכה עם בת זוגו, ורה זוונרבה הרוסיה, בטורניר הזוגות המעורבים בווימבלדון. זהו גראנד סלאם ראשון לישראלי בבוגרים. מול רם וזוונרבה התייצב זוג אמריקאי שכלל את ונוס וויליאמס ובוב בריאן, שמספר שעות לפני כן זכה בתואר הזוגות בגברים.

הישראלי והרוסיה פתחו מצוין ובאגרסיביות, שברו פעמיים, וידעו לשמור על חבטות ההגשה שלהם. התיאום ביניהם, לעומת זה של האמריקאים, נראה טוב מאוד, והם עלו ל-1:4 זריז. האמריקאים הרבו לתקוף את זוונרבה, אבל זו, עם הרבה סבלנות, ידעה להחזיר, בדרך לניצחון 3:6 במערכה הראשונה.

המערכה השנייה נפתחה בדיוק באותה צורה. רם וזוונרבה שברו מיד, ניצחו עוד משחקון, ועלו ל-0:2, ול-1:3. במצב הזה שברו הישראלי והרוסיה פעם נוספת ועלו ל-1:4 כשהאמריקאים נראים שבורים מול טניס מצוין וחסר פשרות של הזוג המדורג 9 בטורניר. מכאן הדרך לניצחון ולזכייה הייתה סלולה, כשבסיום 2:6, ו-0:2 במערכות. הישג ענק לישראלי.

"אין הרגשה יותר שמחה מזו שהייתה לי אחרי המץ' פוינט", אמר רם לגלי צה"ל, "אני בעננים. זו שמחה שאי אפשר לתאר במלים. אלוף ווימבלדון הוא אלוף ווימבלדון, ולא משנה אם ביחידים, בזוגות או במעורבים. יש לי מזל שזוונרבה הייתה במיטבה בגמר, אני רק ניסיתי לא להפריע. היא אחת השחקניות הטובות שהיו בשנים האחרונות. שחקנית מעולה, וידעתי את זה כששיחקתי איתה ברולאן גארוס. לא היה קל, למרות הצורה שבה נראה בטלוויזיה שעשינו את זה.

"יש בינינו כימיה, ועל המגרש אני מנסה להקרין קלילות ולעשות את זה הכי כיף שאפשר. יש חיבור מקצועי טוב וכימיה. אלה רגעים שבשבילם אתה מתאמן כל החיים. זה הישג שקשה שלא לפרגן לו".

השר אופיר פינס התקשר לרם ובירך אותו על הזכיה, באומרו: "זהו הישג ענק, הגשמת חלום של שנים". אנדי אמור לנחות הערב (ראשון) בישראל בסביבות השעה 22:00.

הדרך אל הגמר

עוד קודם לכן רשם הזוג עלייה משכנעת למשחק הגמר. רם וזוונרבה עלו על הדשא לקרב חצי הגמר מול ווין וקארה בלייק מזימבבואה (3 בטורניר).

המשחק נפתח בצורה שקולה, כשכל אחד מהזוגות שומר על חבטות הפתיחה שלו. במצב של 3:4 לרם וזוונרבה, הם הצליחו לשבור, לעלות ל-3:5, ולנצח משחקון נוסף בדרך ל-0:1 במערכות.

המערכה השנייה נפתחה פחות טוב עבור הישראלי וזוגתו. הזוג מזימבבואה שבר להם את מכות הפתיחה ועלו ל-1:3 מבטיח. אלא שכאן התעשתו רם וזוונרבה, החזירו בשבירה, ושבו ל-3:3. מכאן כל הדרכים הוליכו לשובר שוויון.

רם וזוונרבה התחילו אותו טוב, עלו ל-1:3, ושברו את רוחם של יריבהם לחלוטין עם 2:5 וניצחון גדול 5:7, ו-0:2 במשחק כולו.


צמד האחים האמריקאי, בוב ומייק בריאן, זכה בטורניר הזוגות אחרי ניצחון 3:6, 6:4, 4:6, 2:6 על פבריס סנטורו הצרפתי ובן זוגו ננאד זימונגי'ץ' הסרבי.

עדכון ראשון: 8.7.06, 22:23
עדכון אחרון: 9.7.06, 08:05

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully