וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה סיימה בתיקו מול גנק

רומן רוזנבלט

8.7.2006 / 22:16

האלופה הישראלית נפרדה בתיקו 1:1 עם הקבוצה הבלגית. יניב קטן פתח בהרכב לאחר היעדרות של שבעה חודשים וכבש את שער השוויון

מכבי חיפה סיימה היום (שבת) בתיקו 1:1 את משחק האימון שלה מול גנק הבלגית. הירוקים, אשר חצו את הגבול לבלגיה כדי לקיים את המשחק, פתחו לא טוב ופיגרו. אבל האלופה הישראלית, שלא רצתה לספוג הפסד שני ברציפות במשחקי האימון, לאחר שהפסידה ללוקומוטיב סופיה 3:1, השוותה מרגליו של יניב קטן. הקשר שחזר ללבוש את הירוק, לאחר היעדרות של שבעה חודשים כבש מפנדל שנשרק, לאחר שאלן מסודי, הזר המצוין שעבר ממכבי נתניה במהלך הפגרה, הוכשל ברחבה.

דווקא לרכש הצעיר, מאור מליקסון שחזר ממחלה, היה משחק רע כאשר הורחק בכרטיס אדום. אייל משומר, הרכש הטרי של המועדון החיפאי שנחת רק אתמול (שישי) והצטרף למחנה האימונים, שותף והספיק לרשום את הופעתו הראשונה בקבוצה. עוד שותף במשחק, אדורם קייסי.

הרכב: דוידוביץ, חרזי, אולארה, קינן, מגרלשווילי, סואן, אנדרסון, מסודי, בוקולי, קטן וקולאוטי

למרות מכת הפציעות שפקדה את הקבוצה בימים האחרונים, כל השחקנים החולים והפצועים, חזרו להאתמן כבר אתמול. זאת מלבד חאבייר דירסאו שמקיים אימונים נפרדים.

ביום ראשון צפויה להתקיים ועדת המשמעת של אריק בנאדו במכבי חיפה, גם אם השחקן לא יהיה נוכח בה. השחקן צפוי לספוג עונש כספי כבד. כמו כן חיפה עדיין לא השיבה למכתב ששלח באמצעות עורך דינו, רני פינגררלפני, לפני יותר משבוע.

יתכן ובשבוע הבא ייחתמו גם חוזיהם של שלומי ארבייטמן ומאור מליקסון, שהתעכבו עד עתה מסיבות טכניות. קלימי סבן שחתם בסטיאווה בוקרשט צפוי להמריא בתחילת השבוע להולנד למחנה האימונים של הקבוצה הרומנית שמתאכסת במלון בו מתאכסנת גם מכבי חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully