וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאליקוביץ' פוטר מריאל מדריד

שגיא ניר

8.7.2006 / 14:20

התקשורת הספרדית מדווחת כי המנהל המקצועי דיבאץ' הודיע למאמן הסרבי על התרת חוזהו. סבטיסלב פסיץ' מועמד להחליפו, בודירוגה בדרך

48 שעות אחרי אחרי שהמנכ"ל החדש של ריאל מדריד, חואן קרלוס סאנצ'ז, הודיע כי הוא "לא חשב לרגע" על פיטורי בוזידאר מאליקוביץ', זומן המאמן הסרבי לפגישה בה הודיעה לו ההנהלה על סיום תפקידו - כך מדווחת התקשורת בספרד. מאליקוביץ', המחזיק בחוזה לשנתיים נוספות בריאל, עשוי לקבל סכום של כ-1.5 מיליון יורו כפיצויים.

המנהל המקצועי הטרי של ריאל, ולאדה דיבאץ', כבר החל לעבוד כמו שניתן לראות, והיעד הבא הוא החתמתו של סבטיסלב פסיץ', מאמן רומא, שלפני שלוש שנים זכה בתואר המשולש עם ברצלונה. יחד איתו, עשוי להגיע לריאל גם דיאן בודירוגה בן ה-33, ששיחק תחת פסיץ' ברומא ובאותה עונה מופלאה בקטלוניה.

אחרי ששלח הביתה את המאמן השמיני בעשר השנים האחרונות, מנהל נשיאה החדש של ריאל, רמון קלדרון, משא ומתן עם נשיא רומא על שיחרורו של פסיץ', שבחוזה שלו בבירת איטליה אין סעיף שיחרור. "אין לי קשר עם ריאל מדריד. אני מתעסק כרגע רק ברומא ובחופשה שלי", אמר פסיץ' לפני ימים אחדים. במידה ופסיץ' ישאר בחופש ולא יגיע למדריד, עשוי סשה דג'ורג'ביץ' להתמנות לתפקיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully